داوری علیه احمدی‌نژاد

کد خبر: 1060166

احمدی‌نژاد مننتظر فروپاشی جمهوری اسلامی است

داوری علیه احمدی‌نژاد

گروه سیاست سایت فردا - عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای سابق احمدی‌نژاد که این‌روزها از وی فاصله گرفته و در می‌توان گفت که کاملا مقابل او ایستاده است، مصاحبه‌ای دارد با عصر ایران. مصاحبه‌ای توام با افشاگری علیه رئیس سابق که قطعا در این روزهای منتهی به انتخابات و با توجه به تلاش او برای بازگشت به قدرت به زیان احمدی‌نژاد تمام خواهد شد. 

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

* احمدی‌نژاد طرحی در ذهنش است که بر اساس این طرح جمهوری اسلامی به زودی فرومی‌پاشد و مانند شوروی سابق، که غرب از یلتسین استفاده کرد، الان هم جهان غرب از ایشان (احمدی‌نژاد) استفاده می‌کند و یک یلتسین ایرانی در دوران پس از جمهوری اسلامی متولد می‌شود! این تحلیل آقای احمدی‌نژاد است.

* احمدی‌نژاد از حمله آمریکا به ایران استقبال می‌کند. می‌گفتند اگر آمریکا حمله کند و زیرساخت‌ها را بزند، یعنی آب و برق قطع شوند، این نقطه آغاز فروپاشی جمهوری اسلامی خواهد بود.

* یکی از اخباری که ما با آقای احمدی‌نژاد به طور روزانه در اتاق ایشان مرور می‌کردیم، اخبار بورس بود. سقوط بورس که می‌توانست نارضایتی اجتماعی ایجاد کند و مردم را به کف خیابان بیاورد، یکی از اخبار مورد علاقه آقای احمدی‌نژاد بود.

*آقای احمدی‌نژاد با نفی "نیابت عام" می‌خواست قرائتی مهدوی و آخرالزمانی از حکومت دینی ارائه و با این قرائت به نظریه ولایت فقیه حمله کند.

* احمدی‌نژاد اخیرا در عید نیمه شعبان به صراحت اعلام کرد که امام زمان چند سال است که ظهور کرده و منتظر تصمیم و اراده ماست. این یعنی احمدی‌نژاد به "ظهور صغری" و "نیابت خاص" باور دارد. وقتی او می‌گوید امام زمان ظهور کرده، یعنی افراد معدودی با امام زمان در ارتباطند. شما این مدعا را بگذارید در کنار سخنرانی‌ای که احمدی‌نژاد چند روز قبل از نیمه شعبان ایراد کرد. در این سخنرانی احمدی‌نژاد گفت جهان دارد احمدی‌نژادی می‌شود. منظور او از احمدی‌نژادی شدن، بهار انسانی است. کد "بهار انسانی" در گفتارهای احمدی‌نژاد هم یعنی امام زمان. یعنی احمدی‌نژاد در این‌جا یک همسانی بین خودش و امام زمان برقرار می‌کند!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها