ظریف به مجلس می‌رود

کد خبر: 1060173

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه این کمیسیون برای بررسی مذاکرات وین و سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین، خبر داد.

ظریف به مجلس می‌رود

خبرگزاری تسنیم:  شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستورکار جلسات این هفته کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده استماع گزارش رییس کمیته هسته‌ای درباره بازدید اعضای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی و انرژی از تاسیسات هسته‌ای اصفهان، اراک، نطنز و فردو در دستورکار جلسات این هفته اعضای کمیسیون قرار دارد.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی در جلسه امروز به بررسی آخرین اخبار و تحولات مرتبط با مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین و همچنین مروری بر مفاد سند راهبردی 25 ساله ایران و چین با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه می پردازند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به شعار سال ، گفت:همچنین قرار است در جلسات این هفته کمیسیون پیشنهادهای اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور ترسیم و تدوین نقشه راه قوه مقننه برای تحقق شعار سال 1400 بررسی و جمعبندی و گزارشی در این زمینه تهیه و تدوین شود.

به گزارش تسنیم، پیش از این ابوالفضل عموئی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از بازدید میدانی اعضای این کمسیون از سایت‌های هسته‌ای کشور خبر داده و گفته بود که این بازدید‌ها در راستای بعد نظارتی و همچنین نظارت بر روند اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها انجام شده بود و در آینده نیز این بازدید‌ها ادامه خواهد یافت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها