شرط جلیلی برای کاندیداتوری

کد خبر: 1060392

نقوی حسینی گفت: اگر رئیسی نیاید، جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کند.

شرط جلیلی برای کاندیداتوری

گروه سیاست سیاست فردا - گمانه کاندیداتوری سعید جلیلی در روزهای اخیر تقویت شده و اخبار متعددی از کوچ حامیان رئیسی به ستاد جلیلی شنیده‌ می‌شود. به نظر می‌رسد که جلیلی شانس آن را دارد که مورد حمایت طیف پایداری قرار بگیرد. حامیانش معتقدند که او در صورت عدم کاندیداتوری رئیسی مورد اجماع اصولگرایان نیز خواهد بود.

این طور که گفته می‌شود، جلیلی کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری خود را معطوف به تصمیم رئیسی کرده است و اگر او نامزد شود، وارد میدان نمی‌شود. با در نظر گرفتن این نکته که گمانه نامزدی قاضی القضات در روزهای اخیر رنگ باخته است، باید نامزدی جلیلی را جدی گرفت. 

شاهد آنکه نقوی حسینی، رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان های استان تهران  در انتخابات سال ۹۲ در گفت‌وگویی با باشگاه خبرنگاران گفته است: «با توجه به اینکه جلیلی در انتخابات سال ۹۲ حضور داشت و رای خوبی هم بدست آورد، آمادگی نامزدی برای حضور در ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را هم دارد، اما تمامی گزینه‌ها در جریان اصولگرا منتظر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هستند تا ببینند موضع انتخاباتی وی چه چیزی است.»

وی افزوده که «اگر ابراهیم رئیسی نامزد شود و به انتخابات بیاید، نامزد‌های اصولگرایان و سعید جلیلی از او حمایت خواهند کرد، در غیر این صورت فکر می‌کنم جلیلی وارد میدان خواهد شد.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها