حکیمی‌پور: مشتاقیم ائتلافی عمل کنیم

کد خبر: 1060797

دبیرکل حزب اراده ملت از شناسایی کاندیداهای حزب متبوعش در انتخابات شوراها خبر داد و گفت: در نهاد اجماع ساز فعالیت نمی‌کنیم اما مشتاقیم به صورت ائتلافی عمل کنیم.

حکیمی‌پور: مشتاقیم ائتلافی عمل کنیم

خبرگزاری مهر:  احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت درباره فعالیت حزب متبوعش در انتخابات شوراها، گفت: این سومین دوره‌ای است که ریاست جمهوری با انتخابات شوراها برگزار می شود، تجمیع این دو انتخابات باعث به حاشیه رفتن آن شده است؛ مردم باید بدانند اهمیت انتخابات شوراها به عنوان پارلمان محلی و شهری بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه طبیعتا حزب اراده ملت هم برای انتخاب شوراها اهمیت ویژه ای قائل است، افزود: این حزب شش ماه قبل از انتخابات، ستاد خود را تشکیل داد و فعالیت های خود را شروع کرده است. همچنین تعداد کاندیداها و اینکه چه کسانی هستند مشخص شده و برنامه های آموزشی و کارگاه هایی که لازم بوده برگزار شده است.

دبیرکل حزب اراده ملت اظهار داشت: در پی احراز صلاحیت ها هستیم تا ببینیم چه تعدادی از این مرحله عبور خواهند کرد و کاندیداها در چه وضعیتی هستند، به طور کلی کسانی که تا کنون ثبت نام کرده اند تعداد محدودی هستند، استقبال تا امروز آنگونه انتظار می رفت نبوده است.

حکیمی پور با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا با مجموع همفکران خودمان که در پی تهیه لیست مناسبی هستند همکاری کنیم، گفت: در حال حاضر در نهاد اجماع ساز [جبهه اصلاحات ایران]  فعالیت نمی کنیم اما مشتاقیم به صورت ائتلافی عمل کنیم. هنوز برنامه مدونی به دست نیامده است شخصا در حال مذاکره برای همکاری و به کارگیری توان و نیروی موجود هستم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها