پیش‌بینی‌ یک نماینده درباره کاندیداتوری «رئیسی»

کد خبر: 1061333

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی من این است که سید ابراهیم رئیسی داوطلب کاندیداتوری انتخابات خواهد شد و نامزدهای جریان انقلابی به نفع ایشان کنار خواهند کشید.

پیش‌بینی‌ یک نماینده درباره کاندیداتوری «رئیسی»

خبرگزاری ایسنا: محمدجواد عسکری با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: در ایران، این مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و انتخابات جمهوری اسلامی ایران در سنوات گذشته مشارکت چشمگیری را تجربه کرده است. به نظرم علی رغم بیشتر شدن مشکلات منطقه و کشور، مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس یازدهم تأکید کرد: مردم به این نتیجه رسیده‌اند که اگر در انتخابات شرکت نکنند، ضرر می‌کنند و مشکلات در نهایت متوجه کشور و مردم خواهد شد. به نظرم آگاهی مردم ایران، مشارکت حداکثری را در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رقم خواهد زد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس در مورد حضور نامزدهای جریان‌های سیاسی کشور در انتخابات گفت: پیش‌بینی من این است که سید ابراهیم رئیسی داوطلب کاندیداتوری انتخابات خواهد شد و نامزدهای جریان انقلابی به نفع ایشان کنار خواهند کشید. با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود نظر همه نامزدهای انقلابی بر وحدت است، با آمدن آقای رئیسی همه یکپارچه خواهند شد. به نظرم، رئیس قوه قضائیه به زودی اعلام حضور خواهد کرد.

عسکری در پایان گفت: اینکه آقای رئیسی می‌آید و بقیه نامزدهای جریان انقلابی با ایشان همراهی می‌کنند، تحلیل شخصی بنده است. بنده اعتقاد دارم که به احتمال زیاد رئیس جمهور آینده، جوان حزب‌اللهی، آیت الله رئیسی است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها