پیام تسلیت فرمانده کل ارتش درپی شهادت سردار حجازی

کد خبر: 1061658

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: سالها مجاهدت سردار محمدحسین حجازی در جبهه های مختلف مبارزه و جهاد به ویژه دفاع از حریم آل الله، چهره ای ماندگار و اسطوره ای فراموش ناشدنی از وی به جا گذاشت.

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش درپی شهادت سردار حجازی

خبرگزاری فارس: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، شهادت سردار سرتیپ محمدحسین حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِکَ هُمُ الصِّدِّیقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَ نُورُهُمْ

شهادت سردار جانباز سرتیپ پاسدار محمدحسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه که عمر خویش را در مسیر جهاد و مبارزه طی کرد موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این رزمنده شجاع و انقلابی که کارنامه خدمتی اش با تلاش و فداکاری در عرصه های مختلف به ویژه دوران پرشکوه دفاع مقدس مزین گشته، با شرافت و عزت به دیدار معبود شتافت.

سالها مجاهدت آن سردار رشید اسلام در جبهه های مختلف مبارزه و جهاد به ویژه دفاع از حریم آل الله، چهره ای ماندگار و اسطوره ای فراموش ناشدنی از وی به جا گذاشت.

اینجانب شهادت آن سردار ولایی، شجاع و ایثارگر را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، همرزمان، ملت غیور ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان برای آن شهید علو درجات  و برای بازماندگان به ویژه همسر و فرزندان گرامی شان سلامتی و صبر  از درگاه احدیت خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها