وهاب عزیزی با رنگ فیروزه‌ای وارد گود انتخابات شد

کد خبر: 1062625

وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در نشست خبری که امروز یکشنبه برگزار شد، برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرد.

وهاب عزیزی با رنگ فیروزه‌ای وارد گود انتخابات شد

باشگاه خبرنگاران: وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در نشست خبری که امروز یکشنبه برگزار شد، برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرد.

عزیزی افزود: دوستان جهادگران از من خواستند که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنم و من هم از طرف جریان سوم اعلام حضور می کنم. اگر تایید شورای نگهبان را بگیرم مردم با من همراه خواهند شد، چون اگر با زبان خودشان با مردم صحبت کنیم آن ها استقبال می‌کنند و معتقدم بخش زیادی از رای های مردم را خواهم داشت.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: اگر شورای نگهبان فضا را برای سلیقه ها و جریان های مختلف باز کند مشارکت افزایش پیدا می کند و اقتدار جهانی کشور افزایش پیدا می کند.

عزیزی عنوان کرد: تصمیم دارم قدرت را از جریان های سیاسی پس بگیرم و به دست مردم بسپارم و از جریان های اصلاح طلبی و اصولگرایی عبور کنم؛ در دولت جوان جهادی قدرت به مردم برگردانده می شود.

او افزود: حکمرانی و مدیریت اجرایی باید از فرد سالاری به مردم سالاری تبدیل شود، شرایط به گونه ای است که گروه های جهادی برای رسیدن به فقرا ایجاد می شود، در صورتی که در این خصوص باید مدیریت مناسب داشته باشیم و با استفاده از جوانان نخبه ریشه فقر در کشور را خشک کنیم.

عزیزی همچنین گفت: در دولت جوان جهادی اولویت با جوانان است و طبق آن باید میانگین سنی اعضا ۴۰ باشد؛ در این دولت آقازاده ها جایی نخواهند داشت؛ هر کسی که چه زن چه مرد باید براساس شایستگی های خود در دولت حضور داشته باشد.

او افزود: بازنگری در ساختار اداری کشور و آیین نامه های اجرایی از اولویت های بعدی کشور است که باید در این خصوص تصمیم گیری جدی شود.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی فیلترینگ را کاری نادرست عنوان کرد و گفت: در دولت من فیلترینگ معنی خود را از دست خواهد داد و با ایجاد فضای سالم در فضای مجازی فیلترینگ را بی تاثیر می کنیم.

او ادامه داد: حذف واسطه باید در دستور کار قرار بگیرد تا دولت دست خود را از جیب مردم بیرون بکشد. برای نجات انقلاب باید مجددا انقلاب کنیم؛ باید انقلاب کنیم تا انقلاب را نجات دهیم. باید انقلاب را از دست نااهلان نجات دهیم؛ باید انقلاب را از درون شروع کنیم تا کشور را نجات دهیم.

او در خصوص فعالیت های جبهه جهادگران برای انتخابات شورای شهر هم گفت: در کنار انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها را داریم که پایه و اساس دموکراسی در کشور هستند و باید حواسمان باشد مورد غفلت واقع نشوند؛ جهادگران ایران اسلامی تصمیم دارد بعد از یک فراخوان عمومی و جمع آوری اطلاعات در کمیته اجرایی یک لیست ۳۰۰ نفره در اختیار مردم قرار دهد و بعد از ارزیابی به یک لیست ۴۲ نفره دست پیدا می کنیم و در نهایت بعد از پالایش نهایی به لیست ۲۱ نفره تهران برسیم؛ از آن جایی که جهادگران به صورت ائتلاف مردمی اداره می شود، در شهرستان ها خود مردم لیست را خواهند بست.

دبیرکل جمعیت جهادگران افزود: گلوگاه های اقتصادی را رها کردیم و افراد خاصی را در برخی جاها قرار دادیم که در نهایت شعار و فقر برای مردم به ارمغان آمده است؛ وقتی نفوذ و رانت اطلاعاتی در کشور وجود داشته باشد مردم فقیر می شوند.

او ادامه داد: این برای ایران قابل قبول نیست که جوان بعد از تحصیلات به استثمار کشیده شود و باید ساختارهایی که موجب این وضعیت شده اند مورد اصلاح قرار بگیرند.

عزیزی در خصوص چینش کابینه دولت خود عنوان کرد: جبهه جهادگران در اقصی نقاط کشور طرفدار دارد؛ هنوز شخص خاصی را انتخاب نکردیم، اما قرار است حکومت را به مردم برگردانیم و کابینه خود را از بین نخبگان جوان زیر ۴۰ سال و از بین کسانی که تاکنون وزیر نشده اند، انتخاب خواهم کرد.

او افزود: به نفع هیچ کس کنار نخواهم رفت مگر مصلحتی خارج از پیش بینی ما وجود داشته باشد.

دبیرکل جمعیت جهادگران در پایان تصریح کرد: کشور باید از فضای دو جریانی خارج شود و مستقلین باید دست به دست هم دهند تا کشور را از این فضا خارج کنند.

گفتنی است رنگ فیروزه ای به نشانه پاکی، صداقت و عشق به ایران اسلامی انتخاب شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها