تکذیب ادعای ظریف

کد خبر: 1063021

مشاور فرهنگی رئیس مجلس: ما در تابستان اصلا ستادی نداشتیم.

تکذیب ادعای ظریف

گروه سیاست سایت فردا – محمد جواد ظریف به واسطه آن اظهارات جنجالی در گفت‌وگو با سعید لیلاز که فایل صوتی آن از رسانه معاند سردرآورده در روزهای اخیر در صدر اخبار و روی جلد روزنامه‌ها است. با واکنش‌های مختلف و بعضا متفاوتی مواجه شده و به نظر هم نمی‌رسد که حواشی این قضیه به این سرعت تمام شود. 

آقای وزیر اما در بخشی از این گفت‌وگو مدعی اشت که در تابستان 91 از سوی ستاد انتخاباتی قالیباف پیشنهادی دریافت کرده است. ادعایی که از سوی سید محمود رضوی، مشاور فرهنگی رئیس مجلس تکذیب می‌شود. او در صفحه توییتر خود و  در پاسخ به ادعای ظریف در فایل صوتی جنجالی نوشته است: «در سال 92 در ستاد دکتر قالیباف بودم، هیچ پیشنهادی از سمت آقای قالیباف برای دعوت آقای ظریف به حضور در کارگروه بین الملل ستاد یا وزارت خارجه صورت نگرفت. ما اصلا در تابستان ستادی نداشتیم و اصولا معتقدیم ایشان در اداره وزارت خارجه دچار ضعف های جدی هستند.»

گفتنی است، پیش‌تر نیز محمدباقر قالیباف نه به این بخش از سخنان ظریف بلکه به مجموعه آن واکنش نشان داده و نوشته بود: «تدبیر و شجاعت حاج قاسم میدان‌ها را فتح و معابر دیپلماسی را باز می‌کرد؛ چیزی جز سیاست‌بازی یا ساده‌لوحی نمی‌تواند این حقیقت روشن را کتمان کند.»

قالیباف در واقع آنچه درباره سردار سلیمانی و حضور او میدان گفته شده بود را خیلی مهم‌تر از اینگونه ادعاها دریافت لذا در توییت و واکنش خود فقط به همین بخش پرداخته و نوشت: «حالا که حاج قاسم نیست، نخواهیم گذاشت با فرصت طلبی برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود به او جفا کنند و نقش تاریخی شهید سلیمانی را وارونه جلوه دهند.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها