ایران؛ محور رایزنی هیأت اسرائیلی با مشاور امنیتی بایدن

کد خبر: 1063214

طبق اعلام صهیونیست‌ها، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید در واشنگتن علیه برنامه هسته‌ای ایران رایزنی کرد.

ایران؛ محور رایزنی هیأت اسرائیلی با مشاور امنیتی بایدن

خبرگزاری فارس: مشاور امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی و مشاور امنیت ملی کاخ سفید در واشنگتن دیدار و درباره مسائل منطقه و ایران رایزنی کردند.

جیک سولیوان بعد از دیدار با «مئیر بن شبت» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «گیلعاد اردان» نماینده این رژیم در آمریکا و سازمان ملل، در توییتی درباره این دیدار توضیحاتی ارائه داد.

این مقام ارشد دولت جو بایدن نوشت: «خیلی خرسندم که در واشنگتن دی سی پذیرای مئیر بن شبت مشاور امنیت ملی اسرائیل و اردان سفیر (تل‌آویو در واشنگتن و سازمان ملل) بودم تا مشورت‌های نزدیک بین دولت‌هایمان درباره موضوعات منطقه را ادامه دهیم».

مشاور امنیت ملی کاخ سفید افزود: «دولت (جو) بایدن-(کامالا) هریس به امنیت اسرائیل و تقویت شراکت بین دو کشور کاملا متعهد است».

گیلعاد اردان نماینده رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل هم در توضیحی درباره این دیدار، از رایزنی‌ ضد ایرانی هیات‌های اسرائیلی و آمریکایی خبر داد.

 این مقام صهیونیست در توییتی نوشت: «مئیر بن شبت رئیس شورای امنیت ملی (اسرائیل) و من دیدار بسیار موفقی با جیک سولیوان مشاور امنیت ملی ایالات متحده و همکارانش داشتیم».

اردان افزود: «ما در این دیدار درباره هدف مشترک‌مان در زمینه ممانعت از دستیابی ایران به سلاح‌های اتمی و تقویت همکاری‌مان صحبت کردیم. من به کار برای امنیت دولت اسرائیل و تقویت پیوندها با ایالات متحده ادامه خواهم داد».

دیدار سولیوان و بن شبت در حالی انجام شد که از زمان روی کار آمدن دولت جو بایدن، آنها از طریق ارتباط ویدئویی امن، دو دور گفت‌وگوهای استراتژیک واشنگتن و تل‌آویو را برگزار کردند.

پیش از سفر هیأت تل‌آویو به واشنگتن، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» گزارش داده بود که مشاور امنیت داخلی این رژیم در این سفر درصدد است اطلاعات حساسی را درباره ایران در اختیار همتای آمریکایی خود قرار دهد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها