واکنش نماینده مجلس دهم به افزایش 28 درصدی تعرفه پزشکی

کد خبر: 1063307

عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم با اشاره به افزایش 28 درصدی تعرفه خدمات پزشکی گفت: این افزایش تعرفه‌ باید توسط بیمه‌ها پرداخت شود نه مردم.

واکنش نماینده مجلس دهم به افزایش 28 درصدی تعرفه پزشکی

خبرگزاری فارس: سیامک مره صدق عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم با اشاره به افزایش 28 درصدی تعرفه خدمات پزشکی در سال جاری گفت: این افزایش هزینه تعرفه‌های پزشکی باید توسط صندوق‌های بیمه‌ای پرداخت شود و بیمه‌های ما باید واقعی‌تر شوند.

وی افزود: درست نیست که مردم بخواهند متحمل هزینه 28 درصدی تعرفه خدمات پزشکی شوند و مضاف بر همه گرانی‌ها،‌ افزایش هزینه خدمات پزشکی نیز بخواهد مردم را آزار دهد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم اظهار داشت: با توجه به تورم حدود 40 درصدی در کشور افزایش 28 درصدی هزینه تعرفه‌های خدمات پزشکی شاید زیاد نباشد اما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور برای مردم بسیار سنگین است.

مره صدق خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم بیمه‌های ما باید واقعی‌تر شوند و این هزینه‌ها را صندوق‌های بیمه‌ای باید تقبل کنند نه این که مردم علاوه بر همه هزینه‌ها در این زمینه نیز متحمل هزینه شوند.

وی افزود: البته اگر نظارت‌ها دقیق نباشد افزایش هزینه 28 درصدی برای رند شدن 30 درصد خواهد شد و حتی شاهد افزایش بیشتر هزینه‌های خدمات پزشکی نیز خواهیم شد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم در پایان گفت: ‌واقعیت این است که این افزایش هزینه فقط مربوط به ویزیت نیست و هزینه عکسبرداری و... نیز به همین میزان افزایش پیدا خواهد کرد و این مسأله ورود صندوق‌های بیمه‌ای را ضروری می‌سازد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها