تذکر حاجی دلیگانی به دولت درباره مذاکرات وین

کد خبر: 1063378

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مسئولین مربوطه در مورد مذاکرات وین گزارش خلاف واقع به مردم ندهند و در حالیکه پیشرفت‌ها در حد تعیین ساختار مذاکرات بوده به مردم نگویند که برای رفع تحریم‌ها پیشرفت‌هایی حاصل شده است.

تذکر حاجی دلیگانی به دولت درباره مذاکرات وین

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات وین گفت: از مسئولین امر می‌خواهیم از مذاکرات وین و نتایج آن گزارش خلاف واقع به مردم ندهند.

وی افزود: طبق اطلاعاتی که ما به دست آورده‌ایم در مذاکرات وین طرفین مذاکره تنها درباره ساختار مذاکرات به توافق رسیده‌اند و نه چیز دیگری حال اینکه مسئولین ما در داخل عنوان می‌کنند که در این مذاکرات برای رفع تحریم‌ها پیشرفت‌هایی حاصل شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: یکی از مسئولین مربوطه در این باره عنوان کرده که در مذاکرات وین 70 درصد پیشرفت داشته‌ایم؛ این اظهارنظر در حوزه داخلی به معنای گزارش غلط دادن به مردم است و در حوزه خارجی نیز این تصور را برای طرف‌های غربی ایجاد می‌کند که ما حاضریم در هر سطح و وضعیتی با آنها مذاکره کنیم و نظرات آنها را بپذیریم.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: برخی از مسئولین سعی دارند تأثیر تحریم‌ها بر مسائل معیشتی و دارویی را بیش از آن حدی که هست جلوه دهند و از این طریق ناکارآمدی‌ها و کوتاهی‌های دولت در امور اجرایی و اداره امور کشور را به گردن تحریم‌ها بیندازند و ناتوانی دولت در تنظیم بازار را با پررنگ جلوه دادن نقش تحریم‌ها در امور کشور بپوشانند.

وی در پایان تاکید کرد: علاوه بر این در حالیکه همگان می‌دانند عامل اصلی همه تحریم‌ها و فشارها علیه جمهوری اسلامی ایران کشور ایالات متحده آمریکا است این عده سعی دارند تا با ایجاد دو قطبی موافقان تحریم  و مخالفان تحریم در داخل کشور عده‌ای را  به عنوان موافق تحریم و عده‌ای را به عنوان مخالف تحریم معرفی کنند و افکار عمومی را به سمت دیگری منحرف کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها