توصیه نماینده مجلس به تیم مذاکرات برجامی

کد خبر: 1063405

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید تیم مذاکره کننده از فرسایشی شدن مذاکرات برجامی جلوگیری کند.

توصیه نماینده مجلس به تیم مذاکرات برجامی

خبرگزاری تسنیم: شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مذاکرات برجامی ایران و گروه 1+4 در وین، گفت: باید تیم مذاکره کننده از فرسایشی شدن مذاکرات جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه علاوه بر فرسایشی شدن نباید مذاکرات زمان بر شود، ادامه داد: با توجه به این که جمهوری اسلامی ایران در برجام به تعهدات خود عمل کرد و طرف مقابل بدعهدی داشت لازم است که در مذاکرات پیشرو تنها بر سر نحوه لغو تحریم ها، نحوه راستی آزمایی از سوی ایران و زمان بازگشت ما به تعهداتمان مذاکره شود.

نماینده قصرشیرین در مجلس در برجام ایران به توافقات خود عمل کرد اما عدم پایبندی کشورهای غربی و آمریکایی در برجام رقم خورد، اضافه کرد:به همین دلیل مجلس قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم را تصویب کرد که به پشتوانه این قانون دولت در مذاکرات با دست پر حاضر شده است و کشورهای غربی نیز مجدداً درخواست مذاکره کردند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: با توجه به تجربه چند سال گذشته آنچه به طلاق بوده و حکم عقل و منطق جلوگیری از فرسایش شدن مذاکرات، زمان دادن به طرف مقابل و در نهایت تلاش برای لغو  تحریم ها است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها