جهانگیری غرق در خوب جلوه دادن دولت روحانی

کد خبر: 1064049

معاون اول رئیس‌جمهور در حالی که جزو همه‌کاره‌های دولت بوده، خود را هیچ‌کاره وانمود می‌کند.

جهانگیری غرق در خوب جلوه دادن دولت روحانی

کیهان: روزنامه جوان با اشاره به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری می‌نویسد: فراتر از تحلیل ظاهر عبارات جهانگیری، آنچه از کلیت حضور کنترل‌شده و سخنان او در این گفت‌وگو برمی‌آید این است که بیراه نخواهد بود که بگوییم هدف کلی از این گفت‌وگو قانع کردن مردم برای آنکه در خرداد ۱۴۰۰ به اصلاح‌طلبان رأی بدهند با این توجیه که دولت روحانی دستاورد‌های بزرگی داشته و اگر جایی هم کسری و مشکلاتی بوده، تقصیر دولت قبلی و آمریکا و ترامپ است.

کاربران اصلاح‌طلب هم گرچه در سال ۹۶ و در هیاهوی دوقطبی انتخاباتی، تصوری قهرمانانه از جهانگیری داشتند حالا و پس از آبروریزی‌های چهارساله این دولت و شخص اسحاق جهانگیری، گفت‌وگوی جمعه‌شب او را هم یک «شکست تمام‌عیار» توصیف می‌کنند. جهانگیری حالا پهلوان پنبه‌ای شده که از موفقیت‌های خیالی پرده‌برداری می‌کند، بی‌آنکه ببیند هم در سکوی تیم رقیب و هم در سکوی خودی، طرد می‌شود.

او از برنامه‌هایش و ایده‌هایش می‌گوید؛ چنان کردیم و چنین باید می‌کردیم و بعد در توئیتر مورد تمسخر واقع شد که چه برنامه‌های خوبی دارد؛ کاش هشت سال معاون اول رئیس‌جمهور بود و فرصت پیاده کردن ایده‌هایش را داشت!

جهانگیری آن‌قدر غرق در خوب جلوه دادن دولت روحانی است که حتی تلاش می‌کند بحران ارزی سال ۹۷ را هم بزک کند. کدام شرایط عادی را می‌گوید در ماه‌هایی که ۱۸ میلیارد دلار ارز کشور را به اسم ارز دولتی تقدیم صادرکنندگان رانتی کردند و هیچ وقت هم از آن‌ها حسابرسی نکردند که این ارز را چه کردید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها