در وین هیچ اختلافی نیست جز بر سر تحریم‌ها!

کد خبر: 1064947

مدعیان اصلاحات درصددند تا هر طوری که شده، روند مذاکرات وین و نیات آمریکا اروپا در قبال جمهوری اسلامی ایران را مثبت جلوه دهند

در وین هیچ اختلافی نیست جز بر سر تحریم‌ها!

کیهان: روزنامه زنجیره‌ای اعتماد در یادداشتی به قلم «عبدالرضا فرجی راد» فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: «مذاکرات در وین شرایط خوبی را سپری می‌کند و از موضع‌گیری‌های طرفین برمی‌آید که توافق کلی پیرامون بسیاری از مسائل وجود دارد اما در جزییات هنوز اختلاف‌نظرهایی جدی مطرح است که باید از طریق گفت‌وگو حل‌وفصل شوند. نقطه اختلاف نیز بر سر تحریم‌هایی است که ایران مطالبه رفع آنها را دارد».

گفتنی است مدعیان اصلاحات درصددند تا هر طوری که شده، روند مذاکرات وین و نیات آمریکا اروپا در قبال جمهوری اسلامی ایران را مثبت جلوه دهند و القا کنند که مذاکرات وین روند خوبی را طی می‌کند و همه تحریم‌ها نه بخسی از آن – آن‌هم بی‌هیچ هزینه‌ای از سوی جمهوری اسلامی ایران- نه تعلیق بلکه لغو خواهد شد! این در حالی است که آمریکا و اروپا در قبال جمهوری اسلامی وحدت استراتژیک داشته و تا زمانی که دولت ایران چشم به خارج داشته و به ظرفیت‌های داخلی خود توجه نکرده است، از ابزار تحریم دست برنمی‌دارند.

مطلب منتشره روزنامه اصلاح‌طلب تداعی‌گر آن لطیفه معروف است که جوانی به خواستگاری رفته بود. از او پرسیدند نتیجه چه شد؟ جوان پاسخ داد که «50 درصد قضیه حله» گفتند چطور؟ گفت: بنده راضی هستم تا ببینیم طرف مقابل چه می‌گوید!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها