تذکر نمایندگان به عزل و نصب های دقیقه ۹۰ دولت روحانی

کد خبر: 1065216

۳۰ نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از عزل و نصب‌های غیرقانونی و غیرضرور در چند ماهه آخر عمر دولت شدند.

تذکر نمایندگان به عزل و نصب های دقیقه ۹۰ دولت روحانی

خبرگزاری مهر: در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر ورزش و جوانان درخصوص ضرورت شفافیت عملکرد فدراسیون‌ها جهت جلوگیری از مهندسی شدن انتخابات در فدراسیون‌ها

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۳۰ نفراز نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص ضرورت جلوگیری از عزل و نصب‌های غیرقانونی و غیرضروری در چند ماهه آخر عمر دولت و تذکر وی به همراه ۳۷ نماینده دیگر به وزیر آموزش و پرورش درباره ضرورت جلوگیری از عزل و نصب‌های غیرقانونی و غیرضروری در ماه‌های پایانی کار دولت.

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه ۴۸ تن از نمایندگان به وزرای اقتصاد، جهاد کشاورزی و صنعت در خصوص لزوم افزایش نظارت بر قیمت میوه و مایحتاج خوراکی مردم و تذکر به همراه ۴۰ تن از نمایندگان به وزیر ارتباطات درباره ضرورت رسیدگی به فضای مجازی و نحوه استفاده نوجوانان از این عرصه.

تذکر سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر صنعت در خصوص ضرورت رسیدگی به عدم کنترل قیمت مرغ و روغن نباتی جامد و توزیع نامناسب و ناعادلانه در مناطق پرجمعیت ارومیه.

تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان به همراه ۴۹ تن از نمایندگان به وزیر صنعت در خصوص توضیح علت افزایش قیمت افسارگسیخته کالاها، میوه، خشکبار و لبنیات.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها