عجله سعید محمد برای ثبت نام

کد خبر: 1065624

سعید محمد در نشست خبری: مردم از خودروی ملی به عنوان خفت ملی یاد می‌کنند ولی ما آن را تبدیل به عزت ملی می‌کنیم.

عجله سعید محمد برای ثبت نام

گروه سیاست سایت فردا - سعید محمد شاخص‌ترین نامزدی است که تا کنون ثبت نام کرده است. او را تا همین چند وقت قبل خیلی نمی‌شناختند اما یکباره نامش به عنوان فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سر زبان‌ها افتاد. نحوه منفک شدن او از سپاه نیز با حواشی بسیاری همراه شد و بیش از قبل وی را مطرح کرد. فعالیت رسانه‌ای گسترده او حامیانش نیز بارها به حاشیه کشیده شد. از آن ویدئو اعلام نامزد با لب خندان در شب شهات گرفته تا آن پوستر تبلیغاتی جنجالی. ویدئو حمایت زنان بی‌حجاب و کم‌حجاب از او هم که دست به دست شد، عیان شد که او قطعا یکی از پرحاشیه‌ترین نامزدهای این دوره است.

فقط اما این نیست و احتمال رد صلاحیت شدن او همواره وی را مورد توجه قرار داده است. به خصوص بعد از مصوبه اخیر شورای نگهبان و اشاره به لزوما چهار سال سابقه اجرایی. البته محمد شخصا معتقد است که هشت سال سابقه سرلشکری دارد و این کافی است. 

مواضع و اظهارات او نیز در همه این مدت مورد توجه قرار داده و سبب شده که برخی او را پدیده‌ای این انتخابات بدانند، بعضا هم پدیده‌ای از جنس احمدی‌نژاد خوانده‌اند.

درباره پشتیبانی سازوکارهای انتخاباتی اصولگرایان از او اطمینانی نیست و حتی درباره همراهی او با نامزد اجماعی این جریان نیز تردیدهایی وجود دارد. به هر روی او دیروز رسما ثبت نام کرد و حالا نامزد ریاست جمهوری است.

سعید محمد در نشست خبری بعد از ثبت نام نیز گفت: مردم از خودروی ملی به عنوان خفت ملی یاد می‌کنند ولی ما آن را تبدیل به عزت ملی می‌کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها