فومنی: من تایید صلاحیت خواهم شد چرا تایید نشوم؟/پرداخت ۳ میلیون یارانه به هر نفر!

کد خبر: 1065715

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من دولت مردمی است و اهل شعار نیستم اهل عملگرایی و تابع نظام و ولایت فقیه و مخلص مردم هستم.

فومنی: من تایید صلاحیت خواهم شد چرا تایید نشوم؟/پرداخت ۳ میلیون یارانه به هر نفر!

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام محمد زارع فومنی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه پنجاه درصد کابینه من را زنان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: معاون اول من یک خانم خواهد بود و هر ایرانی در دولت من ماهانه ۳ میلیون تومان یارانه دریافت می‌کنند و دست آنانی که دزدی از جیب ملت می‌کردند را قطع می‌کنم و آن پول را به مردم می‌دهیم.

وی افزود: دولت من دولت مردمی است و اهل شعار نیستم اهل عملگرایی و تابع نظام و ولایت فقیه و مخلص مردم هستم. این آقایانی که ۴۲ سال است مدام می‌آیند و می‌خورند باید برگردند به خانه‌هایشان بروند.

فومنی با بیان اینکه میثاق همه ما قانون اساسی است، اظهار کرد: من برای مبارزه با فساد می‌آیم و یک مدیر سابق را نمی‌گذارم در کابینه و وزارتخانه‌ها بمانند. جای این افراد را باید جوانان بگیرند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من همه قیمت‌ها را در ایران پایین خواهم آورد. من دارایی خاصی ندارم و آنانی که باید از دارایی من خبر داشته باشند، خبر دارند.

وی اعلام کرد: من درآمد ماهانه‌ام حدود پنج میلیون تومان است و یک ماشین پرشیا دارم. آنانی که گفته‌اند من در کار ساخت‌وساز هستم یا اینکه خودرو وارد می‌کنم دروغ گفته‌اند. من همین الان هم مستأجر هستم.

فومنی در پایان تصریح کرد: من تایید صلاحیت خواهم شد. چرا تایید نشوم؟ من رجل سیاسی هستم و سالهاست فعالیت سیاسی و رسانه‌ای می‌کنم.

 

پرداخت ۳ میلیون یارانه به هر نفر !

گسترش نیوز/زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در نشست خبری خود گفت: ۵۰ درصد کابینه من را زنان و جوانان خواهند بود.

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری وعده پرداخت یارانه ۳ میلیونی را مطرح کرد.

محمد زارع فومنی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در نشست خبری خود گفت: ۵۰ درصد کابینه من را زنان و جوانان خواهند بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها