نیکزاد هم منصرف شد

کد خبر: 1066591

علی نیکزاد از کاندیداتوری در این انتخابات صرف نظر کرد.

نیکزاد هم منصرف شد

گروه سیاست سایت فردا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام انصراف خود از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠، گفت که تمام تلاش خود را برای پیروزی سید ابراهیم رییسی‬⁩ به کار خواهد بست.

وی در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار عکسی از خود در کنار سید ابراهیم رییسی، نوشت:

«‌⁧‫وضع موجود کشور مرا بر آن داشته بود تا با استفاده از تجریبات این سال ها و طراحی برنامه با استفاده از نظرات کارشناسی، در عرصه ⁧‫انتخابات ریاست جمهوری‬⁩ حاضر شوم تا با انجام یک کار جهادی آلام مردم کشورم را کاهش داده و ظرفیت های بی نظیر این مرز و بوم را در مقابل چشم مردم دنیا قرار دهم.

در این مدت، به صورت رسمی حضور خود را در ⁧‫انتخابات‬⁩ اعلام نکردم. چون معتقد بودم این کار همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیاز به بررسی همه جوانب دارد. اما با کارشناسان، صاحب نظران و دلسوزان انقلاب و مردم رایزنی‌ها و جلسات متعددی را برای یک حضور موثر انجام دادم.

اکنون که سید مدافع محرومان و مظلومان حضرت آیت‌الله ⁧‫رییسی‬⁩ با همین دغدغه‌ها پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند، این تکلیف انقلابی را از دوش خود برداشته می‌پندارم و انصراف خود را از نامزدی در ⁧‫انتخابات‬⁩ اعلام می دارم.

‌ایمان داشته باشید تمام تلاش خود را برای پیروزی حضرت آیت الله ⁧‫رییسی‬⁩ به کار خواهم بست. چرا که معتقدم ایشان نماد کارآمدی، مردمی بودن و دارای ظرفیت برای تحول اساسی در کشور هستند. به زودی در بیانیه ای این موضوع را بیشتر تشریح خواهم کرد.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها