درخواست فرمانده نیروی زمینی ارتش از جوانان ورزشکار

کد خبر: 1066843

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا جوانان ورزشکار مشمول خدمت مقدس سربازی، شناسایی و جذب شوند تا در طول خدمت نیز از رشته ورزشی خود فاصله نگرفته و میزان آمادگی خود را در سطح قهرمانی افزایش دهند.

درخواست فرمانده نیروی زمینی ارتش از جوانان ورزشکار

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع مسئولان، ورزشکاران و مدال آوران تربیت بدنی این نیرو گفت: در تربیت بدنی اولویت باید ورزش همگانی باشد. ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تقویت قوای جسمانی بین کارکنان نیرو‌های مسلح تأثیر مستقیم در ارتقا آمادگی رزمی و توان دفاعی دارد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی کارکنان نیرو‌های مسلح آمادگی جسمانی است. در حوزه ورزش و تربیت بدنی باید به مؤلفه مهم آمادگی جسمانی بیشتر بها داده شود تا بتوانیم یک نیروی نظامی با روحیه، بانشاط و سلامت داشته باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن دعوت از جوانان ورزشکار برای گذراندن دوران خدمت سربازی خود در نیروی زمینی ارتش گفت: در تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا جوانان ورزشکار مشمول خدمت مقدس سربازی، شناسایی و جذب شوند تا در طول خدمت نیز از رشته ورزشی خود فاصله نگرفته و میزان آمادگی خود را در سطح قهرمانی افزایش دهند.

امیر سرتیپ حیدری در پایان خاطرنشان کرد: ورزش در نیروی زمینی ارتش از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و ما معتقدیم تا جسم آماده نباشد در مقابل هیچ دشمنی نمی‌توان مقاومت کرد. مقاومت جسمانی و ورزش همگانی همواره مورد تأکید فرماندهان نیروی زمینی ارتش بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها