کاندیدای آتش به اختیار: از هر استان یک وزیر خواهم داشت

کد خبر: 1067946

ما بر مبنای وظیفه ای که داریم به میدان آمده و به نفع کسی هم کنار نخواهیم رفت. کار خود را مستقل ادامه داده و در این راستا مشکلی را احساس نمی کنیم.

کاندیدای آتش به اختیار:  از هر استان یک وزیر خواهم داشت

برنا: یکی از کاندیداهایی ریاست جمهوری سیزدهم برنامه‌های خود را برای اداره کشور تشریح کرد. او می‌گوید برای لبیک به سخنان رهبری احساس تکلیف کرده و آتش به اختیار وارد این کارزار شده است و به نفع هیچکس هم کنار نمی‌رود.

سرتیپ ایرج سلفی شاهرودی، یکی از کاندیداهایی ریاست جمهوری سیزدهم برنامه‌های خود را برای اداره کشور تشریح کرد. سفلی شاهوردی تاکید می‌کند تا دیروز از مرزها دفاع کرده و امروز به میدان آمده تا از اقتصاد و معیشت مردم دفاع کند.

*انگیزه شما برای ورود به عرصه انتخابات چه بود؟

من یک انگیزه بیشتر نداشتم و آن این است که فرمان حضرت آقا  را مبنی بر اینکه «کشور در شرایط حساس و پیچیده سیاسی و اقتصادی است و احتمال اشتباه انسان های تازه کار و ابتدایی زیاد است و دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و نیاز امروز کشور به یک فرمانده کهنه کار است»، آتش به اختیار آمدم و در باب تکلیف و وظیفه ورود کردم که انشالله بتوانیم تغییری اعمال بکنیم. به عنوان یک ظیفه که تا دیروز عرصه دفاع از مرز و بوم و جان مردم را انتخاب کرده بودم ریل را عوض کرده تا این دوره با این همه قدمت این عرصه دفاع از جان مردم را به عرصه دفاع از اقتصاد و مال و معیشت مردم تغییر دهیم.

در این راستا با رویکرد مبارزه با فساد فراگیر و رانت خواری که در جامعه هست، تبعیضات ناروا و جلوگیری از بروز نارضایتی که باعث می شود یک مدیریتی از نظام را ناکارآمد جلوه دهد نظم و انضباط دهیم.

شعار ما هم این بود که امنیت و رفاه، تولید و شایسته سالاری ایجاد کنیم و اصل موضوع این است که خود را فدای ملت کرده و گفته ایم « ما برای شما هستیم»،این شعار ارتشیان هم بود که ارتش فدای ملت و افتخار می کنیم که الگو و اسوه خود در راستای کاری صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی می دانیم و بر آن عهدی که در قرآن بستیم هستیم.از روز اول که به خدمت نظام رفتیم با خود این شعار را داشتیم که با شما پیمان خونین بسته ایم و جان ما همچون گروگان بر سر پیمان ماست.

*با توجه به اشاره ای که به شعارتان داشتید، در راستای عملی کردن شعارتان چه برنامه هایی دارید؟

قطعا اولین نفری بودم که برنامه دادم، تیم کاری ما به گونه ای عمل کرد که همان روز برنامه کاری خود را تحویل شورای نگهبان دادم و دولت من این وضعیت را دارد که آینده ما تقریبا از راستای به کار گیری نیروهای مردمی با تکیه بر آحاد ملت شریف ایران است یعنی از بین نخبگان در کل کشور هر استان یک وزیر و یا یک نفر از اعضای کابینه دولت باید حضور داشته باشد و این ترکیبی مقدس است و تقریبا تغییر ریل مدیریتی دادیم تا بتوانیم یک تقسیم عادلانه ای را از امکانات و ثروت و قدرتی که در مملکت وجود دارد بین تمام استان ها شکل گیرد.

اگر این روند را ادامه دهیم قطعا جامعه طعم شیرین عدالت را خواهند چشید و این سبک مدیریتی ماست، ترکیبی را اعمال کرده ام که یک الگوی مدیریت جهادی را به جامعه نشان دهم. ۴۰ سال در بعد نظامی گری و دفاعی کار کردیم و موفق هم بودیم، در جامعه ما ناکارآمدی ارتش و نیروهای مسلح اصلا وجود ندارد.

*آیا تمایل دارید به نفع کسی کنار بروید یا در این خصوص با کسی رایزنی داشته اید؟

خیر. ما بر مبنای وظیفه ای که داریم به میدان آمده و به نفع کسی هم کنار نخواهیم رفت. کار خود را مستقل ادامه داده و در این راستا مشکلی را احساس نمی کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها