رقابت احمدی نژاد با نظام نه نامزدهای انتخاباتی!

کد خبر: 1068522

در کنار توئیتر و اینستاگرام، کلاب هاوس دیگر پلتفرمی بود که میزبان اظهار نظرهای عجیب یکی از نامزدهای انتخاباتی بود. رئیس دولت نهم و دهم که در هنگام نام نویسی انتخابات، شرط مشروعیت انتخابات را تایید صلاحیت خود اعلام کرده بود!

رقابت احمدی نژاد با نظام نه نامزدهای انتخاباتی!
خراسان:  در گفت و گوی کلاب هاوس اخیر خود نیز به ساختار سیاسی کشور انتقاد کرد. سعید آجرلو فعال سیاسی در بخشی از یادداشت خود درباره کلاب هاوس احمدی نژاد نوشت: «احمدی نژاد به کلاب هاوس آمددر کنار توئیتر و اینستاگرام، کلاب هاوس دیگر پلتفرمی بود که میزبان اظهار نظرهای عجیب یکی از نامزدهای انتخاباتی بود. رئیس دولت نهم و دهم که در هنگام نام نویسی انتخابات، شرط مشروعیت انتخابات را تایید صلاحیت خود اعلام کرده بود!
که بگوید؛ رقیب نظام است نه رقیب نامزدهای انتخاباتی. از همین رو به صورت کامل دلایل احراز نشدن صلاحیت احتمالی خود را توضیح داد. نامزدهای ریاست جمهوری رقیب نظام نیستند، کارگزار اجرایی نظام هستند. با وجود این، احمدی نژاد در چند سال اخیر و به ویژه بعد از ردصلاحیت سال 96 عملا خود را رقیب نظام می داند نه دیگر نامزدها و خب طبیعی است که میدان این رقابت از هر جا بگذرد از ستاد انتخابات کشور نمی گذرد.» وی در بخش دیگری از یادداشت خود نوشت: «احمدی نژاد تصریح می کند که زیربنای مشکلات اقتصادی کشور مسائل سیاسی است و تا زیرساخت قدرت و سیاست در کشور عوض نشود، نمی توان مشکلات اقتصادی را حل کرد. با این توضیح سوال از احمدی نژاد این است که اگر تحول سیاسی مقدم بر تحول اقتصادی است چگونه احمدی نژاد آن طور که خود مدعی است در هشت سال دولتش کارهای بزرگ به نفع مردم انجام داده است؟» آجرلو ادامه می دهد: «تلقی امثال احمدی نژاد از سمت ریاست جمهوری نه بر اساس واقعیت که بر مبنای علایق و منافع خودشان است وگرنه این عرصه را تبدیل به کشمکش بر سر زیرساخت قدرت در ایران نمی کردند چرا که اساسا بر اساس قانون اساسی رئیس جمهور قرار نیست زیرساخت قدرت در جمهوری اسلامی را تغییر دهد.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها