در گفتگو با فردا مطرح شد؛

کنعانی‌مقدم: دولت جایی برای دفاع نگذاشته/عملکرد روحانی در مناظرات انتخاباتی به چالش کشیده می‌شود

کد خبر: 1068617

عضو شورای وحدت گفت: اگر مردم به این نتیجه برسند که 8 سال گذشته مسیر صحیحی در اداره کشور طی نشده، قطعا به نامزدهایی رأی می دهند که مانع از تداوم تفکر این دولت شوند.

کنعانی‌مقدم: دولت جایی برای دفاع نگذاشته/عملکرد روحانی در مناظرات انتخاباتی به چالش کشیده می‌شود

گروه سیاسی فردا: انتخابات ریاست جمهوری در پیش است اما آنچه اهمیت دارد موضوع عملکرد دولت روحانی است. بسیاری معتقدند در زمان تبلیغات، نامزدها قطعا به این موضوع می پردازند و مردم براساس قضاوتی که از مباحث دارند رأی خواهند داد.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار فردا درباره عملکرد دولت روحانی گفت: قطعا یکی از چالش های مهم در مناظرات نامزدها بحث و ارزیابی کارنامه دولت یازدهم و دوازدهم است. آقای روحانی سال 92 و 96 در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و سیاست خارجی به ویژه برجام و رفع تحریم ها وعده هایی داد و اکنون زمانی است که این وعده ها سنجش و راستی آزمایی شوند.

وی افزود: آقای روحانی و اطرافیانش سعی کردند وکیل مدافع هایی را همچون آقای جهانگیری در صحنه انتخابات وارد کنند تا آنها از عملکرد 8 سال گذشته دولت به دفاع بپردازند اما واقعیت آن است که در خیلی حوزه ها جایی برای دفاع از دولت آقای روحانی وجود ندارد و معتقدم در پایان مناظرات انتخاباتی مردم قضاوت درستی از دولت آقای روحانی خواهند داشت و اگر به این نتیجه برسند که 8 سال گذشته مسیر صحیحی در اداره کشور طی نشده، قطعا به نامزدهایی رأی می دهند که مانع از تداوم تفکر این دولت شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اضلاع انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخاب کنندگان، انتخاب شوندگان و احزاب سه ضلع انتخابات هستند و هیأت های اجرایی و نظارت نیز در مرکز این سه ضلغ قرار دارند. هر چه مساحت این مثلث وسیع تر باشد شور انتخاباتی برای شکل گیری مشارکت حداکثری بیشتر می شود.

کنعانی مقدم ادامه داد: همه باید سعی کنند با بسط و افزایش مساحت اضلاع انتخابات زمینه ای را فراهم آورند که تمامی اقشار جامعه ترغیب و تشویق به حضور در پای صندوق های رأی شوند چون در این صورت است که مشارکت حداکثری اتفاق می افتد. در مجموع اول باید ترکیب نامزدهای تأییدصلاحیت شده را ببنیم تا مشخص شود مردم چه دیدگاهی را درباره انتخابات دنبال خواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها