توصیه نماینده مجلس به جریانات سیاسی

کد خبر: 1069156

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: به رغم همه ایراداتی که برخی جریانات سیاسی درباره تایید صلاحیت‌ها دارند؛ در بین گزینه‌های تایید شده، جریانات سیاسی بدون گزینه نیستند و امیدواریم جریانات سیاسی اصل حضور و مشارکت در انتخابات را فدای گلایه‌ها نکنند.

توصیه نماینده مجلس به جریانات سیاسی

ایرنا: «جعفر قادری»‌ در نشست علنی روز چهارشنبه و در نطق میان دستور خود با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین برابر رژیم صهیونیستی گفت: هرکشور اگر به توانمندی‌ها و نیروهای مردمی و داخلی خود تکیه کند و به خدا توکل کند، حتما نصرت و یاری الهی با او خواهد بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: موفقیت‌های مردم یمن و فلسطین الگوی خوبی برای کشورهای منطقه و مردم محروم در کشورهای مختلف دنیا است و به آنهایی که شعار نه غزه نه لبنان را سر می‌دادند، متذکر می‌شویم که پیروزی غزه، لبنان و یمن بخشی از پیروزی ما است و این موفقیت‌ها سبب کاهش فشار عربستان و اسرائیل می‌شود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به رغم همه ایراداتی که برخی جریانات سیاسی نسبت به تایید صلاحیت‌ها  دارند؛ در بین گزینه‌های تایید شده، جریانات سیاسی بدون گزینه نیستند و امیدواریم جریانات سیاسی اصل حضور و مشارکت در انتخابات را فدای گلایه‌ها نکنند.

وی با تاکید بر اینکه باید به نحو  موثرتری از وقت مجلس برای اصلاح قوانین استفاده کرد،گفت: اینکه گفته می‌شود زیادی قانون داریم و نیاز به قانون جدید نیست، این حرف دقیق و کارشناسی نیست. زیرا قانون‌های به روز نشده و غیرکارآمد کارایی ندارد و باید سیستم اداری پاسخگوی مشکلات کشور شود.

قادری با توصیه به برنامه‌ریزان و دست‌اندرکاران ستادهای جریان اصولگرا برای دوری از ایجاد شائبه رقابت درون گروهی در ذهن مردم، گفت: بیان طرح‌ها و برنامه‌های کاندیداها و نقد وضع موجود، فرصتی را فراهم می‌کند تا مردم نسبت به مشکلات شناخت بیشتری داشته و برای حل مشکلات، همراهی کنند.

نماینده مردم شیراز با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها و غربی‌ها راهی جز کاهش فشار بر جمهوری اسلامی و بازگشت به برجام ندارند، گفت: اگر آنها حاضر به همراهی نشوند ما نیازی به برجام نداریم؛ وقتی می‌توان نسبت به اجرایی کردن سند راهبردی ۲۵ ساله با چین اقدام‌کرد؛ چگونه آمریکا انتظار دارد به آنها باج دهیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات حوزه انتخابی خود نیز گفت: به نحوه توزیع اعتبارات راه های روستایی در بودجه سال ۱۴۰۰ بین استان‌ها معترض هستیم و از دولت انتظار داریم که با تخصیص اعتبارات لازم از محل اعتبارات شهرهای دارای تنش آبی، پرژوه های ناتمام اجرایی شوند.

 اجرای خط آبرسانی به شهرستان های خرامه، زرقان و دهستان داریون در شهرستان شیراز، مشکلات در قطعی و خاموشی های مکرر برق، بالا بودن نسبت رد صلاحیت‌ها به داوطلبان شوراهای شهر و روستا در استان فارس، برنامه ریزی برای تکمیل خطوط ریلی و جاده شیراز به بنادر، تمدید مجوز انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، تصویب تقسیمات دهستان های داریون، سیاخ دارنگون  قبل از اتمام دولت دوازدهم و جذب تسهیلات برای برقی کردن چاه های کشاورزی از جمله مطالبات و گلایه های نماینده شیراز بود که وی به نمایندگی از آنها خواستار رسیدگی مسوولان به این مشکلات شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها