رهبر انقلاب: مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند / کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج میکنند دلسوز مردم نیستند/ مجلس هم پرتلاش است هم با همت / تقدیر از سفرهای استانی رییس و نمایندگان مجلس

کد خبر: 1069325

سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

رهبر انقلاب: مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند / کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج میکنند دلسوز مردم نیستند/ مجلس هم پرتلاش است هم با همت / تقدیر از سفرهای استانی رییس و نمایندگان مجلس

 سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز(پنجشنبه) در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت ارتباط تصویری آغاز شد.

هم اکنون در ابتدای این جلسه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حال ارائه‌ گزارشی از عملکرد یکساله‌ مجلس یازدهم است.

رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند.

ایشان ضمن حمایت قاطع از رویه قانونی شورای نگهبان، عامل افزایش مشارکت آحاد مردم در انتخابات را حضور مدیران قوی و توانمند در حل مشکلات اصلی مردم دانستند.

ایشان همچنین از نامزدهایی که صلاحیت‌شان احراز نشده و با متانت به تصمیم شورای نگهبان احترام گذاشتند، تشکر کردند.

 رهبر انقلاب: مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند / کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج میکنند دلسوز مردم نیستند

 حضرت آیت الله خامنه‌ای، امروز در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی: به مردم عزیزمان عرض میکنم؛ ملت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند.

 در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است و بروید پای صندوق و رأی بدهید.

 به حرف این کسانی که ترویج میکنند که فایده‌ای ندارد، نرویم، نمیرویم پای صندوق رأی اعتنا نکنید. اینها دلسوز مردم نیستند. کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق منع نمیکند. ۱۴۰۰/۰۳/۰۶

رهبر انقلاب: مجلس در یک سال اخیر نشان داد هم پرتلاش است هم با همت / تقدیر از سفرهای استانی رییس و نمایندگان مجلس / در کنار مردم بودن را ترک نکنید

حضرت آیت الله خامنه‌ای، امروز در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی: بحمداللّه مجلس در یک سالی که گذشت نشان داد که هم پرتلاش است، هم دارای همت بلند است، هم کارآمد است.

بحمداللّه حضور نیروهای جوان و پرتوان در کنار نیروهایی که سوابق یا تقنینی دارند یا سوابق اجرایی دارند، موجب شده است که این مجلس توفیقات خوبی را به دست بیاورد، هم در زمینه‌ی تصویب تعداد معتنابهی از لوایح و طرحها در موضوعات مهم و هم در زمینه‌ی حضور مردمی، حضور در میان مردم و دیدن صحنه‌های واقعی زندگی مردم.

سفرهای استانی رئیس محترم مجلس و رؤسای کمیسیونها و بعضی از نمایندگان محترم حقیقتاً حرکت و اقدام بسیار خوبی است و باید ان‌شاءاللّه ادامه پیدا کند. حضور در کنار مردم را ترک نکنید. یکی از موفقیتهای بزرگ این است که بتوانید در کنار مردم باشید و در کنار مردم بمانید.۱۴۰۰/۰۳/۰۶

ملت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند.

در انتخابات شرکت کنید و آن را متعلق به خود بدانید.

به حرف کسانی که ترویج میکنند که فایده‌ای ندارد و نرویم پای صندوق رأی، اعتنا نکنید. کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق منع نمیکند!

مردم دنبال یک مدیر قوی و کارآمد هستند

در مورد مسئله‌  مشارکت که بعضی نگرانند که مشارکت کم خواهد شد؛ بنده به نظرم این‌جور می‌رسد که عامه‌ مردم، عموم مردم دنبال اسم این و آن نیستند، عامه‌ مردم دنبال اینند که ببینند چه کسی دارای یک مدیریتی است، دارای یک قوّت عملی است، یا دارای قوّت اراده‌ای است، دارای یک کارآمدی‌ای است که می‌تواند مشکلات کشور را از میان بردارد؛ دنبال اینند.

اینکه حالا چه کسی با چه نامی، با چه عنوانی، از چه جناحی وارد میدان بشود، برای عموم مردم این چیزها مطرح نیست.

اگر نامزدهایی که امروز در صحنه‌اند بتوانند به مردم نشان بدهند و بیان کنند که دارای این کارآمدی هستند، مردم  پای صندوقها هم، میروند مشارکت بالایی هم خواهد بود ان‌شاءالله.

مسئله اصلی مردم فضای‌مجازی  و سیاست خارجی و ارتباط با این دولت و آن دولت نیست، مسئله‌ی اصلی مردم چیزهای دیگر است.

مسئله‌ اصلی مردم بیکاری جوان‌ها است، معیشت طبقات ضعیف جامعه است، مافیای وارداتی است که کمر تولید داخلی را می‌شکند، سیاستهای غلطی است که فلان جوان مبتکر را که می‌تواند کار انجام بدهد مأیوس می‌کند.

 

متن کامل بیانات ایشان به زودی منتشر خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها