جواد منصوری: باید چاره ای بیاندیشیم که مردم پای صندوق رای بیایند

کد خبر: 1069370

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران با تاکید بر اینکه ما از ابتدای انقلاب مشکلی داشتیم که امیدوارم این مشکل حل شود،گفت: از زمان آقای بازرگان نتوانستیم به سیاسیون بفهمانیم که شما در دولت و پس از انتخابات مستخدم مردم و مجری قانون هستید، اینها تصور میکنند که ما تافته جدا بافته هستیم.

جواد منصوری: باید چاره ای بیاندیشیم که مردم پای صندوق رای بیایند

خبرگزاری فارس: جواد منصوری عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در نشست هم‌اندیشی استانها و شورای مرکزی و دبیران استان‌های این جمعیت، در سخنانی، عنوان کرد که در شرایط فعلی کشور باید ترسیمی از وضعیت موجود داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود کشور باید بتوانیم برای منتخب انتخابات راهی راه روشی را نشان دهیم، انقلاب  اسلامی یک اتفاق مهم فوق‌العاده نبود بلکه یک اتفاق عجیب بوده و هست. 

این فعال سیاسی با بیان اینکه امام در سال‌های ابتدایی انقلاب به گونه ای صحبت میکرد که این انقلاب می‌ماند و پرچم به دست حضرت ولی عصر خواهد رسید.

منصوری تصریح کرد: از روز ۲۲ بهمن در سال ۵۷ همه ما داریم امتحان می‌شویم و با شرکت در انتخابات و یا عدم شرکت در انتخابات عرصه‌ای برای امتحان است، خیلی ها در این انتخابات قبول و یا رد شدند.

وی با تاکید بر اینکه ما از ابتدای انقلاب مشکلی داشتیم که امیدوارم این مشکل حل شود،گفت: از زمان آقای بازرگان نتوانستیم به سیاسیون بفهمانیم که شما در دولت و پس از انتخابات مستخدم مردم و مجری قانون هستید، اینها تصور میکنند که ما تافته جدا بافته هستیم و هر کاری که دلمان بخواهد میتوانیم انجام دهیم. 

فرمانده پیشین سپاه ادامه داد:این کسی که در این دوره انتخاب می‌شود از فردای بعد از انتخابات هر کاری دلش می‌خواهد میکند. این شرایط امروز کشور است که این شرایط باید تغییر کند.

این فعال سیاسی تاکید کرد:این دوره از انتخابات مهم‌تر از دوره‌های قبل است به این دلیل که شرایط کشور و جهان متفاوت است. با توجه به فرمایشات رهبری انقلاب ما در پیچ تاریخی قرار داریم، در این شرایط اینکه چگونه بمانیم و چگونه ادامه دهیم، مهم است.

منصوری ادامه داد:باید چاره ای بیاندیشیم که مردم را قانع کنیم که پای صندوق رای بیایند و اینکه چگونه سمت و سو را به سمتی ببریم که چه کسی می‌تواند در این مقطع کشور را اداره کند.

وی با بیان اینکه دنیا آماده تحول است و دنیا به اسلام نیاز دارد، گفت: بنده این موضوع را اغراق نمی‌کنم. اگر بتوانیم حرف خومان را بزنیم، سخن ما پذیرا دارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز استراتژی آمریکا این است که نمی‌خواهند در منطقه حضور داشته باشند، بلکه استراتژی ‌آن‌ها حضور و نفوذ در اقیانوس آرام است.

منصوری اضافه کرد: دنیا پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور مردم را تجزیه و تحلیل میکنند، حتی برای شعارها تجزیه و تحلیل دارند. باید بدانیم که دنیا به تغییرات و موقعیت ما توجه دارد.

وی با بیان اینکه اگر تغییرات مناسب صورت گیرد و این انحراف در مسیر انقلاب برگردد میشود به آینده بیشتر امیدوار بود.

سفیر پیشین ایران در چین با تاکید بر اینکه باید وحدت بین نیروهای انقلابی را حفظ کنیم، اظهار کرد: انسجام نسبی در بین نیروهای انقلابی تحت هر شرایطی باید اتفاق بیافتد، باید بر روی انسجام بیشتر نیروهای انقلاب کار کنیم و برنامه داشته باشیم.

منصوری ادامه داد: باید تهدیدات و چالش‌های بعد از انتخابات را بشناسیم. نباید تصور کنیم که کل کشور در پاستور خلاصه میشود، خیلی کارهای خوبی برای ائتلاف بین احزاب و جریانات صورت گرفته است.

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این جمعیت در طول فعالیت‌های خودش تلاش کرده که مسیر انقلاب را در جهت حفظ نیروهای انقلاب در پیش گیرد. آرزو میکنم که انسجام نیروهای انقلاب در این دوره از انتخابات به خوبی صورت گیرد، در ضمن مواظب فتنه‌های احتمالی هم باشیم، ممکن است فتنه‌هایی صورت گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها