سردار نقدی: دنیا در حال بیداری است

کد خبر: 1069433

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اگر می‌خواهیم اقتدار کشورمان را بالا ببریم و گره‌های امروز را باز کنیم و مسیر را برای حل مشکلا ت هموار کنیم باید یک مشارکت بسیار بالا در انتخابات را رقم بزنیم.

سردار نقدی: دنیا در حال بیداری است

 خبرگزاری فارس: سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سلسله نشست های «جهاد امیدآفرینی» معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی ضمن تبریک سالروز پیروزی فتح خرمشهر و پیروزی جبهه مقاومت غزه در مقابل رژیم صهیونیستی گفت: این پیروزی ها خبر از تحول بزرگی جهانی می‌دهد، روزی در غربت تک و تنها بودیم و با دستهای خالی و امکانات ناچیز در مقابل دشمن ایستادیم و این ملت پیروزی های بزرگی مثل فتح خرمشهر را رقم زد و امروز هم می بینیم ملت ایران دستی در مدیترانه، در دریای سرخ، اقیانوس هند و... دارد.

وی تاکید کرد: امروز تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی در دست همه آزادیخواهان دنیا و ازغربی‌ترین نقطه آمریکا تا شرقی ترین خاور دور در چرخش و گردش است و این پیروزی ها نوید بخش تحولات بزرگی در دنیاست.

* دنیا در حال بیداری است

سردار نقدی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در بیاناتی در سال ۹۸ فرمودند که خودتان را برای حوادث بزرگ آماده کنید و ما امروز داریم این حوادث را می بینیم. حادثه بزرگ پیروزی مردم غزه مسئله کوچکی نبود. البته اتفاقات خیلی بزرگی در این روزها افتاد که شاید زود از آن عبور کردیم. این که در آمریکا هزاران نفر شعارهایی که شما در کف نماز جمعه تهران و قم می دهید را فریاد می زنند، اینکه ۲۰۰ هزار نفر در لندن تظاهرات می کنند و در صف اول این تظاهرات آرم بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اینها اتفاقات کوچکی نیست.

 معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به تظاهرات مردم پاریس علی رغم فشارهای پلیس و ممنوعیت تجمع، و برگزاری تجمعات مختلف در شهرهای مختلف آمریکا، اظهار داشت: دنیا در حال بیداری است. امروز ۱۰ میلیون نفر از مردم آمریکا در مورد فلسطین و محو رژیم صهیونیستی همان طوری فکر می‌کنند که جوانان انقلابی در ایران فکر می کنند.

*  گاهی از این پیروزی های بزرگ و درخشان عبور می شود

وی با اشاره به پیروزهای جمهوری اسلامی در دنیا افزود: آیا ما در فضای رسانه ای و فضای مجازی و برنامه هایی که داریم این اتفاق درخشان را داریم می بینیم؟ متاسفانه گاهی از این پیروزی های بزرگ و درخشان عبور می شود.

سردار نقدی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند نخستین و ریشه ای ترین جهاد امروز شما شکستن محاصره تبلیغاتی است و این اتفاقاتی که در دنیا رخ می دهد و نشان دهنده بیداری ملت هاست جای امید و امید آفرینی دارد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: گاهی اوقات می بینیم یک قتل تیتر اول رسانه ها می شود ولی اتفاقات بزرگی مثل مسائلی که گفته شد در عالم اتفاق می‌افتد را نمی بینند، برای اینکه مردم مایوس باشند و صحنه را ترک کنند.

وی یادآور شد: تداوم این حرکت در دنیا و حضور مردم در صحنه برای دشمن شکست های بزرگی را به دنبال خواهد داشت. اینکه می‌بینید آمریکایی توسط عوامل خودشان تلاش می‌کنند زمان  مذاکرات را زیاد کنند و رفت و آمد داشته باشند برای این است که در رسانه هایشان بگویند کار ایران تمام است و دارد با ما کنار می آید و تصویر غلطی برخلاف واقعیت هایی که وجود دارد را بسازند، خیلی ها هم باور می‌کنند.

* اولین کار و جهاد ما امید آفرینی است

سردار نقدی تصریح کرد: اولین کار و جهاد ما که رهبر معظم انقلاب هم از ما خواسته اند امید آفرینی است. دشمن همه همت خود را جمع کرده که یاس و ناامیدی ایجاد کند. دستهایی در کار هستند. نابسمانی بازار و اقتصاد و گرانی های عجیب و غریب و بدون دلیل و قطع برق های غیر منظم و اعلام نشده و ناگهانی، این مسائل از کجا می آیند؟ یا پرونده قتل فجیعی که انسان را افسرده می کند! البته یک قتل فجیع، ناراحت کننده است و حتماً باید اجتماع نسبت به آن واکنش نشان دهد اما چه شد که یک دفعه پرونده ای که مدتها پیش اتفاق افتاده یک دفعه رو می شود و تیتر اول خیلی از روزنامه ها می شود و مقالات متعددی درباره آن نوشته می‌شود اما مسائل خیلی مهم مانند پیروزهای جبهه مقاومت که در عالم اتفاق افتاده را نمی بینیم و از آن غافل می شویم؟

* باید از حباب رسانه‌ای غرب بیرون بیاییم

وی با بیان اینکه گاهی برخی به گونه ای عمل و رفتار کنند که بگویند مشکلات حل شدنی نیست، اظهار داشت: رسانه های غربی برای مایوس کردن مردم ایران از آینده تلاش می‌کنند. برای اینکه بگویند مثلاً حل مسائل اقتصاد‌ی شدنی نیست و مسائل لاینحل است. کمترین کار ما این است که از این حباب رسانه‌ای که دور ما ایجاد کردند و نمی گذارند واقعیت را آنطور که هست ببینیم بیرون بیاییم.

وی افزود: در همین سال‌هایی که مدیریت خوبی در دستگاه اجرایی کشور حاکم نبوده و همه ناراضی بودیم کشور از لحاظ علمی رشد کرده است و یک روند شتابنده در فناوری ایجاد شده و با همین فشارها و تحریم ها صنعت ما در بحث لوازم خانگی به خودکفایی رسیده است و به بالاترین فناوری های روز دنیا رسیده ایم، چون انقلاب اسلامی این کشور را روی ریل موفقیت قرار داده است. البته ممکن است در داخل قطار انقلاب اتفاقاتی هم رخ دهد اما این قطار بر روی ریل خودش با سرعت جلو می رود.

*  قطار انقلاب حتی با یک راننده ناشی به مسیرش با سرعت ادامه داده

 معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: انقلاب اسلامی ایران را در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار داده است ولو اینکه قطار انقلاب گاهی هم به دست یک راننده ناشی و افراد نابلد بیفتد.

سردار نقدی یادآور شد: ذهن همه دنیا متوجه جمهوری اسلامی است تا ببیند پشت این موفقیت ها و پیشرفت ها چه سرداران بزرگی و چه افرادی بودند، کسانی که توانستند کاری کنند که ملت مظلوم فلسطین بتوانند در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد. امروز آمریکا و صهیونیست ذلیل هستند ۷۰ سال است تلاش و سرمایه‌گذاری می‌کنند تا برای رژیم صهیونیستی یک امنیت ایجاد کنند و خودشان را در این منطقه حاکم کند ولی هر روز دارند ضعیف تر می شوند. باید این واقعیت ها را ببینیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ما امروز امیدآفرینی است، گفت: دشمن تلاش می‌کند بگوید مشکلات جمهوری اسلامی لاینحل است، انشالله به زودی با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و پای کار که دنبال منویات ولایت و انقلاب باشد همه ما خواهیم دید که مشکلات قابل حل هستند.

سردار نقدی تاکید کرد: ما با دولت‌هایی مواجه بودیم که مرتبا آمدند و حرفشان این بود که قانون اساسی را تغییر دهید! قسم خوردند قانون اساسی را اجرا کنند اما بیشتر دغدغه آنها تغییر قانون اساسی بوده تا اجرای آن!

 معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: انشالله  با این موضع منطقی و قانونی که در کشور گرفته شده به سمت این برویم که دولتی داشته باشیم که مشکلات را از میان بردارد. انشالله همه کاندیداهایی هم که در میدان هستند قانون اساسی را قبول داشته باشند و به آن پایبند باشند و از هر جناحی که هستند همه به قانون اساسی التزام داشته باشند و تلاش کنند قانون اساسی را پیاده کنند. این موفقیت بزرگی است که تا به حال در عرصه انتخابات کسب شده است و انشالله با حضور مردم در پای صندوق های رای این پیروزی ها تکمیل شود.

* برای حل مشکلات نیازمند به یک رئیس جمهور با رای بسیار بالا هستیم

وی تاکید کرد: ما اگر بخواهیم به آن آرمان‌های خودمان برسیم و بخواهیم مشکلات پیشرو و مشکلات معیشتی را برداریم، تحریم‌ها را کنار بزنیم، دشمن را عقب بزنیم و استعدادهای کشورمان را شکوفا کنیم نیازمند به یک رئیس جمهور با رای بسیار بالا هستیم. باید رئیس جمهور با رای بسیار بالا روی کار بیاید تا دشمنان از آن حساب ببرند، دوستانمان دلگرم شوند و مسیرها هموارتر شود.

سردار نقدی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم اقتدار کشورمان را بالا ببریم و گره‌های امروز را باز کنیم و مسیر را برای حل مشکلات هموار کنیم باید یک مشارکت بسیار بالا در انتخابات را رقم بزنیم.

* همه دعوت هستند

وی افزود: همه در این انتخابات دعوت هستند و همه باید بیایند، انتخابات زمان بیعت و تجدید میثاق با ولایت و تجدید میثاق با شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی است که صندوق های ۲۸ خرداد امسال را نگاه می کند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی فرمودند که امروز تمام تلاش دشمن برای عدم مشارکت در انتخابات است و همه آن ها تلاش دارند که مردم را از حضور در انتخابات مجلس ناامید کنند و ما باید عکس آن عمل کنیم. باید همه بیایند و همه را دعوت کنیم. جهاد امیدآفرینی محور است. محور مشارکت آفرینی حداکثری مردم است ما باید خودمان سرنوشتمان را تعیین کنیم. باید ببینیم کدام افراد امتحان پس داده تر هستند و در جریانات مختلف همیشه کنار مردم و در صف مردم بودند و زندگی آنها مانند مردم است.

سردار نقدی تاکید کرد: ما باید درست انتخاب کنیم که بعدا پشیمان و دچار گرفتاری نشویم یک دولت ضد فساد و خوب در انتظار ماست. باید این شرایط را قدر بدانیم. جوانان و همه باید به صحنه بیایند در شهرها و روستاها کسی غائب نباشد.

وی با بیان اینکه اگر ملت در انتخابات یک مشارکت خوب و خیره کننده داشته باشند امنیت برای ده سال آینده تضمین شده است، گفت: مشارکت بالا راههای باز کردن گره های مردم را هموار می کند و مردم با مشارکت بالا دست دولت خودشان را پر خواهند کرد برای اینکه باید مشکلات مردم را حل کند.

سردار نقدی گفت: تمام این مسائل حل شدنی است و مسئله اصلی این است که برای حل مشکلات ارائه وجود داشته باشد. ما الان از ماهواره تا زیردریایی و پهباد های استراتژیک را خودمان می سازیم. دستگاههای الکترونیکی بسیار پیشرفته که منحصر به یک دو کشور در دنیاست را خودمان در صنایع دفاعی می سازیم.

وی ادامه داد: از طرفی جوانان، فناوری و نقدینگی زیادی داریم که باید برای اینها برنامه‌ریزی شود. این نقدینگی بزرگترین ثروت ماست. باید بتوانیم با آن تولید را به حرکت درآوریم.

 معاون هماهنگ کننده سپاه اضافه کرد: تا زمانی که دلال ها و واسطه گری ها وجود داشته باشد و برخی از مجریان و مسئولان اجرایی به جای پیاده سازی قانون اساسی فکرشان تغییر قانون باشد نمی توانیم این کارها را انجام دهیم. ولی اگر کسی بیاید که بخواهد این مسائل را حل کند همه آنها شدنی است.

* تلاش از فعالیت های جهادگران در کمک رسانی به مردوم و مبارزه با کرونا

سردار نقدی در ادامه از تلاش و فعالیت های دانشجویان جهادی و جهادگران در کمک به بیماران در ایام کرونا و فعالیت آن ها برای مبارزه با کرونا و خدمت رسانی به محرومان قدردانی کرد و گفت: همه اینها چشم دنیا را خیره کرده و دشمن را از دست شما عصبانی کرده است و انشاالله این عصبانیت دشمن با حضورتان در پای صندوق های رای و دعوت مردم برای حضور بیشتر شود.

وی گفت: باید دولتی سر کار بیاید که از جنس مردم باشد بالانشین نباشد و اشرافی  نباشد و بتواند تحولات بزرگی را در زندگی مردم ایجاد کند. دولتی که به دنبال هماهنگی با قوای دیگر و سایر نهادها باشد و با هماهنگی کار را پیش ببرد. در این صورت شرایط ما خیلی متفاوت خواهد شد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: وقتی دولتی روی کار آید که توجه از به ظرفیت‌های ملی داشته باشد مشکلات حل می شود ولی اگر یک رئیس جمهور با ماشین ضد گلوله وسط یک کارخانه برود نمی‌تواند با کارگران ارتباط ایجاد کند و نمی‌تواند کارگران را متقاعد کند تا کاری انجام دهند و به مشکلات آنها رسیدگی کند.

* انتخاب درستی داشته باشیم اتفاقات خوبی رقم می‌خورد

سردار نقدی گفت: اگر انتخاب درستی داشته باشیم در همه حوزه‌ها اتفاقات خوبی رقم می‌خورد. نباید کسانی که رد صلاحیت شدند از مردم بخواهند که پای صندوق نروند! مگر خودخواه هستند که چنین خواسته هایی دارند؟ امنیت ملی کشور بستگی به حضور مردم در پای صندوق‌های رای است ولی یک نفر به خاطر اینکه رد صلاحیت شده چنین خواسته ای دارد؟ اینها باید یاد بگیرید از کسانی که صلاحیت آنها احراز نشده و بیانیه دادند و از شورای نگهبان حمایت کردند. این نشان انسانیت فهم و درک و شخصیت این افراد است ما باید قدر این ها را بدانیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها