در حاشیه بازدید از یکی از محلات جنوب تهران:

محسن رضایی: دولت من دولت هیچ جناح خاصی نیست

کد خبر: 1069671

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فلسفه انقلاب ما رسیدگی به پابرهنگان بود، اما با دیدن وضعیت زندگی مردمی که زندگی خود را وقف انقلاب کردند، شرمنده می‌شویم.

محسن رضایی: دولت من دولت هیچ جناح خاصی نیست

 ایلنا: محسن رضایی میرقائد در حاشیه بازدید از یکی از محلات جنوب شهر تهران افزود: مردم، ولی نعمت ما هستند، مردمی که عزیزانشان را برای امنیت ما دادند و زندگی خود را وقف انقلاب کردند، اما با دیدن وضعیت زندگی آن‌ها شرمنده می‌شویم که هیچ جوابی نداریم.

وی اضافه کرد: باید با تلاش مضاعف این مشکلات را از سر راه مردم برطرف کنیم و تنها راهی که پیش روی ماست تا خدا ما را ببخشد این است که امکانات دولت را برای درست کردن این وضعیت بگذاریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از برنامه‌های دولت ما، حل مساله مسکن از طریق بازسازی و احیای بافت‌های فرسوده است.

رضایی با اشاره به مشکلات طرح شده در این بازدید از سوی مردم افزود: در همین محله دیدیم که یک آقایی زمینی را گرفته و چند طبقه در آن ساخته، اما کوچه‌ای را که قبلا باز بوده بسته و راه تردد خودرو‌ها را گرفته است و اگر فردا کسی در این محله بیمار شود، آمبولانس نمی‌تواند تردد کند ضمن اینکه اقدامی برای جبران این ضرر که به زندگی مردم وارد شده، انجام نشده است.

وی ادامه داد: خیلی از مردم این منطقه که برای کشور فداکاری و جانبازی هم کرده اند می‌گویند فرزندانشان بیکار هستند که باید برای رفع این مشکلات اقدامی جدی انجام شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت من دولت محرومان، دولت مردم و دولت همه ایرانیان است تاکید کرد: دولت من دولت هیچ جناح خاصی نیست.

وی افزود: اولویت اول دولت ما، اصلاح معیشت و مسکن مردم و خارج کردن محرومیت از زندگی مردم است.

رضایی همچنین با اشاره به اینکه در این بازدید با چند خانواده که بیمار خاص داشتند ملاقات و در جریان کمبود دارو‌های مورد نیاز آن‌ها قرار گرفته است، گفت: بیماران خاص و صعب‌العلاج افرادی هستند که نمی‌توانند برای تهیه دارو به داروخانه مراجعه کنند و اسامی و محل سکونت آن‌ها همگی موجود است و ان شاءالله دارو‌های کمیاب را باید درب خانه آن‌ها رسانده و آن‌ها را از رنج و عذاب تهیه دارو‌های خاص آزاد خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها