نماینده مجلس: همتی علت خاموشی صدای مردم است

کد خبر: 1069914

نماینده تهران در مجلس خطاب به رئیس بانک مرکزی گفت: آقای همتی؛ دغدغه شما باید معطوف به حل مشکلات بود نه اینکه در جایگاه مطالبه گر به وضع موجود انتقاد کنید.

نماینده مجلس: همتی علت خاموشی صدای مردم است

فارس: مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 9 خرداد) مجلس شورای اسلامی  در تذکری خطاب به عبدالناصر همتی از رئیس بانک مرکزی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده اظهار داشت: آقای همتی اخیراً گفته‌اید؛ می‌خواهید صدای خاموش مردم باشید! و گفته‌اید برای حل سریع مشکلات اقتصادی برنامه دارید! این در حالی است که شما از سوی آقای روحانی رئیس بانک مرکزی شدید که این کارها را انجام دهید.

وی افزود: علت صدای خاموش مردم چیست؟ صدای مردم خاموش شده است؛ چون شب خوابیدند و صبح بلند شدند و دیدند ارزش پول در جیبشان یک سوم شده است.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: علت صدای خاموش مردم این است که شب خوابیدند و صبح بیدار شدند و دیدند ارزش سهامشان یک دوم شده است، صدای مردم خاموش شد، چرا که شب خوابیدند و صبح بیدار شدند و دیدند قیمت بنزین، مرغ و دیگر کالاهای اساسی چندین برابر شده و باید امروز دلیل صدای خاموشی مردم را این موارد دانست.

شریعتی خطاب به رئیس کل بانک مرکزی گفت: آقای همتی؛ دغدغه شما باید معطوف به حل مشکلات فوق می‌شد، نه اینکه امروز در جایگاه مطالبه گر به وضع موجود انتقاد کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها