دوقطبی رئیسی- همتی؟

کد خبر: 1070116

رقابت‌ها جدی‌تر شده و اینطور که به نظر می‌رسد، همتی بیشترین شانس برای رویارویی با رئیسی را دارد.

دوقطبی رئیسی- همتی؟

گروه سیاست سایت فردا - روزهای تبلیغات انتخاباتی به سرعت سپری می‌شود و هر روز با اخبار تازه‌ای همراه است. در جریان اصولگرایی حرف از انصراف برخی نامزدها به نفع سیدابراهیم رئیسی است. استدلال آقایان این است که رای رئیسی نباید خرد شود و هر کاری که می‌توان باید انجام داد تا او با میزان رای بیشتری به پاستور برسد. اگرچه این ایده همچنان مخالفانی دارد. مثلا بیژن نوباوه مشاور جلیلی دیروز گفته بود که او به نفع هیچ کسی کنار نخواهد رفت. برخی دیگر از نامزدهای این جریان نیز تصمیم گیری در این رابطه را به دقیقه نود موکول کرده‌اند.

آن سوی میدان اما وضعیت اصلاح‌طلبان و اعتدالیون روز به روز مشخص‌تر می‌شود. حمایت‌ها از عبدالناصر همتی در روزهای گذشته بیشتر و مهرعلیزاده‌ نیز تنها‌تر شده است. ماجرای برکناری همتی از سمت ریاست بانک مرکزی نیز بیش از قبل او را در مرکز توجه‌ها قرار داده و به اعتقاد برخی کارشناسان با القای مخالفت او با سیاست‌های دولت، در رقابت‌های پیش‌ رو به کارش می‌آید.

در چنین شرایطی است که برخی تصور می‌کنند، در انتخابات پیش رو شاهد شکل‌گیری دوقطبی رئیسی - همتی خواهیم بود. مجادله ادامه دار همتی و زاکانی نیز این گمانه را تقویت می‌کند. هرچه باشد زاکانی از ابتدا به عنوان بازوی رئیسی در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی به حساب آمده است لذا اینکه خود را سرگرم کل کل توییتری یا جدی‌ترین گزینه جریان رقیب می‌کند، نکته حائز اهمیتی است.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها