در گفت‌وگو با «فردا» مطرح شد

احمد سالک: مردم در این دوره از انتخابات به هیچ‌وجه پذیرای حرکات پوپولیستی نیستند/ اگر سونامی انتخاباتی در کار نباشد رئیسی پیروز می‌شود/ مردم به اصلاح‌طلبان اقبال نشان نمی‌دهند

کد خبر: 1070239

احمد سالک گفت: از اصلاح‌طلان باید پرسید که اگر قرار بود کاری بکنید چرا در این هشت سال نکردید؟

احمد سالک: مردم در این دوره از انتخابات به هیچ‌وجه پذیرای حرکات پوپولیستی نیستند/ اگر سونامی انتخاباتی در کار نباشد رئیسی پیروز می‌شود/ مردم به اصلاح‌طلبان اقبال نشان نمی‌دهند

گروه سیاست فردا: تا انتخابات ریاست‌جمهوری کمتر از یک‌ماه باقی است و تا آن روز نامزدها برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند؛ خاصه در مناظره‌ها که رقابت تمام عیار را رقم می‌زند.

احمد سالک، فعال سیاسی درباره وضعیت انتخاباتی این دوره به «فردا» گفت: «هرچه پیش برویم و نامزدها بیشتر برنامه‌هایشان را ارائه کنند، مردم نیز بیشتر تمایل به حضور در انتخابات پیدا می‌کنند. مردم در این دوره از انتخابات به هیچ وجه دنبال حرکات پوپولیستی نیستند و می‌خواهند وعده‌هایی بشنوند که عملیاتی باشد».

او ادامه داد: «مردم می‌خواهند شخصی روی کار بیاید که بتواند برنامه‌هایش را اجرایی کند و مناظره‌ها در این بین بسیار می‌تواند تعیین‌کننده باشد».

این فعال سیاسی درباره اینکه چه قدر مناظره‌ها می‌تواند در سبد رأی نامزدها مؤثر باشد، بیان کرد: «مناظره‌ها همیشه تعیین‌کننده بوده‌اند و در گذشته هم این موضوع را شاهد بوده‌ایم اما با همه اینها تا این لحظه آقای رئیسی بیش از دیگران با اقبال عمومی مواجه است و اگر سونامی خاصی در انتخابات ایجاد نشود، آقای رئیسی رئیس‌جمهور می‌شود».

او درباره این سونامی‌های انتخاباتی اظهار کرد: «ببینید در هر انتخابات در روزهای پایانی صحنه انتخابات طوری می‌شود که میزان تخریب‌ها به طرز عجیبی بالا می‌رود؛ چه از سوی برخی نیروهای داخلی و چه بیگانگان و ضدانقلاب. مردم باید حواسشان جمع باشد که فریب منافقان، خارج‌نشین‌ها و برخی نیروهای داخلی را نخورند».

او درخصوص جایگاه انتخاباتی اصلاح‌طلبان با دو نامزد یعنی مهرعلیزاده و همتی هم تصریح کرد: «از اصلاح‌طلان باید پرسید که اگر قرار بود کاری بکنید چرا در این هشت سال نکردید و مشخصا از آقای همتی باید پرسش کرد شما که در عرصه انتخابات حاضر شده‌اید، قرار است چه چیزی را درست کنید؟ و مگر خود شما نبودید که یکی از عاملان اصلی اخلال در بازار ارز بودید؟ اصلاح‌طلبان با این پرسش‌های مهم روبه‌رو هستند و مردم دیگر به آنها اقبالی نشان نمی‌دهند».

سالک در پایان گفت: «در مجموع من تصور می‌کنم آقای رئیسی شانس بسیار بالایی برای پیروزی دارد و تا اینجا هم همه نیروهای جبهه اصولگرا اعم از شورای ائتلاف، شورای وحدت، پایداری و... بر او اجماع‌کرده‌اند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها