محمود احمدی نژاد تهدید شد

کد خبر: 1070942

عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد او را تهدید کرد که اگر به اعتراضاتش ادامه دهد پرونده قتل دکتر سامی را که اطلاعات آن به تازگی به دستش رسیده بازخوانی خواهد کرد.

محمود احمدی نژاد تهدید شد

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز در خبری نوشت: عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی‌نژاد و رئیس مرکز پژوهش‌های استراتژیک ریاست جمهوری وی، در توئیتی با هشتگ هشدار نوشت:

اگر محمود احمدی‌نژاد و فرقه‌اش به بازتولید رفتارهای رجوی و منافقین در صحنه انتخابات ادامه دهند، پرونده قتل و ترور مرحوم دکتر کاظم سامی در آذر ۱۳۶۷ را بازخوانی خواهم کرد.

ZrN9o9yZbLvA

دکتر کاظم سامی که بود؟

کاظم سامی کرمانی (زاده ۶ شهریور ۱۳۱۳ در مشهد – درگذشته ۴ آذر ۱۳۶۷ در تهران) اولین وزیر بهداشت پس از انقلاب ۱۳۵۷ و رهبر جنبش انقلابی مردم ایران (جاما) از زمان تأسیس در ۱۳۴۲ تا هنگام کشته‌شدنش در ۱۳۶۷ بود.

ساعت ۱۱:۳۰ چهارشنبه ۲ آذر ماه ۱۳۶۷ شخصی که خود را غلام همتی معرفی می‌کرد، در واپسین ساعات کار طبابت کاظم سامی وارد مطب وی شده در فاصله کوتاهی، با شنیدن فریادهای سامی، همسرش سراسیمه از طبقه بالا (منزل) به طبقه پایین (مطب) مراجعه کرده و آن مرد را دشنه به‌دست و خون‌آلود در کنار فرق شکافته و پیکر غرق به خون دکتر مشاهده می‌کند. سامی دو روز بعد با وجود تلاش تمامی تیم جراحی و پزشکان در ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۴ آذر ماه ۱۳۶۷ درگذشت. سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور، وزیر کشور وقت جمهوری اسلامی سه هفته پس از قتل کاظم سامی اعلام کرد محمود جلیلیان قاتل وی در حمامی در اهواز خودکشی کرده‌است.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها