زاکانی:نگاه ما به سیاست خارجی یک نگاه فوق‌العاده فرصتی است

کد خبر: 1071477

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نگاه ما به سیاست خارجی یک نگاه فوق‌العاده فرصتی است و در این میان اولویت قطعی را هم به ۱۵ کشور همسایه و کشورهای خط مقاومت می‌دهیم.

زاکانی:نگاه ما به سیاست خارجی یک نگاه فوق‌العاده فرصتی است

خبرگزاری مهر: علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان اولین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران، گفت: اقتصاد و مدیریت به عنوان دو حوزه‌ای هستند که با هم در داخل کشور یک پیوستگی اساسی دارد.

وی افزود: حرکت در مسیر کاهش تولید، حکمرانی فضای مجازی، دولت الکترونیک و تمرکززدایی در کل کشور در کنار مواجهه با فساد، اعم از اقتصادی و اداری، یک امکانی را برای ما فراهم می‌کند که ما بتوانیم کشور را متحول کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: سیاست خارجی باید در خدمت اقتصاد، مدیریت، فرهنگ و اجتماع، سیاست و امنیت ما قرار بگیرد بنابراین نگاه ما به سیاست خارجی یک نگاه فوق‌العاده فرصتی است و در این میان اولویت قطعی را هم به ۱۵ کشور همسایه و کشورهای خط مقاومت می‌دهیم.

زاکانی افزود: توجه به دیپلماسی اقتصادی به عنوان رکن جدی در این مسیر، یک فرصت آفرینی و خلق ظرفیت خواهد بود. توجه به کشورهای مسلمان، نگاه به شرق به ویژه چین و روسیه در کنار بازتعریف نگاه به غرب و تعامل از سر تامین منفعت ملی، از جمله برنامه‌های ماست.

وی گفت: ما تعامل با غرب را نفی نمی‌کنیم و آن را به صورت مشخص با یک تعامل بسیار سازنده دنبال خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها