منتظری: بعضی کاندیداها در مناظره به دنبال اجرای سناریوی طراحی شده بودند

کد خبر: 1071544

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بعضی از کاندیداها در مناظره دیروز به جای مناظره به دنبال اجرای سناریویی بودند که برایشان طراحی شده بود.

منتظری: بعضی کاندیداها در مناظره به دنبال اجرای سناریوی طراحی شده بودند

فارس:غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اظهارنظرهای تعدادی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی‌ گفت: مناظره محل ظهور و بروز ظرفیت‌ها، ایده‌ها و قابلیت‌هاست و کاندیداها ضمن تشریح وضعیت فعلی، برنامه خود برای ایجاد تغییر را ارائه می‌کنند.

وی افزود: در مناظره دیروز معلوم شد که عده‌ای از کاندیداها دستشان خالی است و برنامه‌ای برای ارائه ندارند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این کاندیداها نشان دادند که در واقع مجری سناریویی هستند که از پیش برای آنها درنظر گرفته شده و آنها به جای ارائه برنامه و انجام مناظره، درصدد اجرای سناریوی از پیش طراحی شده برای این کاندیداها هستند.

منتظری خاطرنشان کرد: ما که به انتخابات و تبلیغات انتخاباتی آمریکا نقد می‌کنیم باید به اصول اخلاقی‌ای که در مورد آن صحبت می‌کنیم پایبند باشیم. به هر حال ما باید با آمریکا متفاوت باشیم و به اصول اخلاقی پایبند داشته باشیم.

وی افزود: مناظره دیروز یک وزن‌کشی بود و هر کاندیدا نشان داد که در چه سطحی قرار دارد و مردم نیز بیشتر با واقعیت‌ها آشنا شدند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امیدواریم در مناظره بعدی شامل واقعی شدن مباحث و پرداختن کاندیداها به مسائل و برنامه‌های خود برای تغییر شرایط موجود کشور باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها