وعده همتی درباره بازار بورس

کد خبر: 1072219

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بازار بورس جایگاه خوبی خواهد داشت و من برنامه ویژه‌ای برای بورس دارم و حتماً اقدامات اساسی در بازار سرمایه خواهم کرد.

وعده همتی درباره بازار بورس

خبرگزاری مهر: عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری پس از پایان دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرر و زیان های مردم در بازار بورس، اظهار کرد: من مدت ها قبل از اینکه سقوط بورس انجام شود نامه‌ای به رئیس‌جمهور و مقام معظم رهبری نوشتم و ایشان نیز ابراز نگرانی کردند و دستوری دادند که تدبیری شود تا حبابی که شکل گرفته است، مردم را دچار مشکل نکند.

وی تاکید کرد: متاسفانه از دولتمردان به این مسئله توجهی نکردند و همین طور ادامه دادند و حتی از مردم برای حضور در بازار بورس دعوت کردند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: بعد از اختلاف نظر وزیر نفت و وزیر اقتصاد در مورد سهام پالایشی متاسفانه شاهد سقوط بازار بورس شدیم و این روند ادامه پیدا کرد.

همتی اظهار داشت: بازار بورس جایگاه خوبی خواهد داشت و من برنامه ویژه‌ای برای بورس دارم و حتماً اقدامات اساسی در بازار سرمایه خواهم کرد چرا که معتقدم بازار بورس و سرمایه می‌تواند بخش مهمی از تامین مالی اقتصاد کشور را بر عهده می‌گیرد.

وی گفت: بورس باید آینه بخش حقیقی اقتصاد باشد و شرکت‌هایی که در آن وجود دارند، باید بازدهی‌شان نشانه ثبات و افزایش بازدهی سهامداران باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها