دستور رئیسی برای جلوگیری از اسراف به ستادهای مردمی

کد خبر: 1072378

رئیس ستاد مردمی استان تهران آیت‌الله رئیسی گفت: آیت‌الله رئیسی دستور دادند دوستانی که می‌خواهند برای ایشان هزینه کنند به جای اینکه بنر بزنند و پوستر چاپ کنند به محرومین کمک کنند چون الان معیشت مردم با مشکل مواجه شده است.

دستور رئیسی برای جلوگیری از اسراف به ستادهای مردمی

خبرگزاری فارس: صفرعلی براتلو رئیس ستاد مردمی استان تهران آیت‌الله رئیسی، ضمن تشکر از تشکیل‌دهندگان و فعالین ستادهای مردمی رئیسی گفت: آیت‌الله رئیسی دستور دادند دوستانی که می‌خواهند برای ایشان هزینه کنند به جای اینکه بنر بزنند و پوستر چاپ کنند به محرومین کمک کنند چون الان معیشت مردم با مشکل مواجه شده است.

وی افزود: از همه ستادهای مردمی در استان تهران تشکر می‌کنیم که بذل محبت کردند ولی خواهش ما این است که نسبت به چاپ بنر و پوستر اقدام نکنند و اگر کسی می‌‌خواهد در راستای چاپ بنر و پوستر اقدام کند در این پویش مردمی که در راستای کمک به محرومین راه می‌افتد شرکت کنند.

رئیس ستاد مردمی استان تهران آیت‌الله رئیسی با تأکید بر اینکه آقای رئیسی به هیچ وجه راضی نیست کسی ستاد بزند و هزینه اضافی کند و بنری نصب کند و این خواهش را از داوطلبین ایجاد ستاد داریم که بر اساس پیام ایشان در جهت رسیدگی به محرومین قدم بردارند، گفت: گروه‌های جهادی پویشی در این راستا راه‌اندازی کرده‌اند که ساز و کار نهایی آن را اعلام می‌کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها