انتخابات 1400 و چالش مدرک تحصیلی

کد خبر: 1072519

مهرعلیزاده: دیپلم‌تان را ارائه کنید.

انتخابات 1400 و چالش مدرک تحصیلی

گروه سیاست سایت فردا – مدرک تحصیلی از جمله موارد حاشیه‌ساز در انتخابات ریاست جمهوری جاری است. این بازی را البته محسن مهرعلیزاده شروع کرد، همان وقتی که گفت: «رئیسی با 6 کلاس سواد چطور می‌خواهد کشور را اداره کند» .

ابهامی که او ساخته بود با ارائه توضیحاتی درباره مدرک تحصیلی رئیسی حل شد اما این ماجرا پایان نیافت. شاید به این خاطر که مهرعلیزاده در این مناظرات زیادی به مدرک «اقتصاد مهندسی» خود نازیده بود. همین شد که کاربران در فضای مجازی با تشکیک در مدارک تحصیلی او خواستار انتشار تصاویر مدارک تحصیلی بخصوص مدرک دکترای اقتصاد مهندسی دانشگاه تیلبرگ هلند، وی شدند.

خبرگزاری «فارس» نیز نوشت که، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این تشکیک بدون مبنا نیست و بهتر است وی برای رفع ابهامات موجود تصویر مدارک تحصیلی خود را منتشر کند. همچنین برای شفاف‌سازی در این زمینه اعلام آمادگی کرد و نوشت که تا حصول نتیجه این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

حواشی ایجاد شده اما همان طور که انتظار می‌رفت. محسن مهرعلیزاده را به واکنش واداشت. او در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به طرح ادعایی درباره مدرک تحصیلی خود نوشت: «‌اظهارنظر درباره تحصیلات نامزد خاص به دردشان آورده است، می‌گویند من دکترا ندارم!؟ ابتدایی تا دیپلم را در مراغه، لیسانس و فوق را در دانشگاه تبریز و دکترای مدیریت مالی را از دانشگاه تهران گرفتم. دکترای دیگر را هم در تیلبرگ خواندم(هنوز دفاع نکردم). شما دیپلم‌تان را ارائه کنید.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها