رستم قاسمی: «رئیسی» فراجناحی است

کد خبر: 1072731

وزیر اسبق نفت با تاکید بر اینکه نگاه به بیرون موجب پدید آمدن مشکلات داخلی امروز در حوزه اقتصاد و معیشت شده، گفت: در حالی که کشور منبع ثروت‌های عظیم است و نسخه شفابخش برای برون رفت از وضعیت موجود تفکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

رستم قاسمی: «رئیسی» فراجناحی است

 تسنیم: رستم قاسمی شب گذشته در همایش «اتحاد برای ایران قوی» که در جمع هواداران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در مسجد امام خمینی(ره) محله غیاث آباد قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز در حوزه تحریم اقتصادی کار تاکتیکی و اصلی ما خنثی و بی‌اثرسازی تحریم از طریق تولید است که منجر به توانمندی اقتصادی کشور می‌شود. ضمن اینکه خود آمریکایی‌ها هم به این نتیجه رسیدند که تحریم‌ها بی‌اثر است و اوباما هم این موضوع را گفته است.

وی اضافه کرد:‌ در زمان تحریم اوباما در حوزه نفت از واردکنندگی به صادر کنندگی رسیدیم و بالاترین فروش نفت را در سال های 90 و 91 داشتیم و اجرای هزاران طرح و پروژه هم ماحصل فروش فوق‌العاده نفت بود و امروز هم باورمندی به توان داخلی، اعتقاد به جوان و استعداد درخشان ایرانی کارهای ناشدنی را شدنی می‌کند.

قاسمی با یادآوری اینکه توسعه پالایشگاه‌های کشور و رسیدن به صادرکنندگی بنزین در همین مدت تحریم‌های اوباما اتفاق افتاد، ادامه داد: این کار هم با تکیه بر توانمندی داخلی در سال‌های وزارت نفت به دست آمد.

لزوم تغییر ریل اقتصادی کشور با مکتب شهید سلیمانی

وزیر اسبق نفت در دولت دهم با تاکید بر اینکه نگاه به بیرون موجب پدید آمدن مشکلات داخلی امروز در حوزه اقتصاد و معیشت شده است، گفت: این در حالی است که کشور منبع ثروت‌های عظیم است و نسخه شفابخش برای برون رفت از وضعیت موجود تفکر شهید سلیمانی است که این کار قطعاً قابلیت عملیاتی شدن دارد.

قاسمی با اشاره به ضرورت تغییر ریل اقتصادی کشور افزود: فرصت ایران 1400 مسیر پیش روی ماست و کسانی می‌توانند این مسیر را تغییر دهند که نگاه خدمت‌محوری و مکتب شهید سلیمانی را داشته باشند.

راه‌ حل مشکلات حرکت برای تغییر است

این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نیاز امروز کشور به مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت سیزدهم کار سختی پیش رو دارد و گله‌مندی از وضعیت موجود مانع حضور مردم برای حضور پای صندوق‌های رأی نیست؛ چرا که راه حل ما حرکت برای تغییر است.

قاسمی با اشاره به وضعیت پیشرفت مذاکرات هسته‌ای با کشورهای 4+1 در وین اتریش اضافه کرد: مذاکرات ما باید از موضع التماس تبدیل به موضع اقتدار شود و این تغییر موضع و رویکرد نیازمند پشتوانه مردمی است که در اثر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری حاصل می‌شود. ضمن اینکه قطب‌بندی کاذب و موضوعات احساسی نباید مانع انتخاب اصلح شود.

وی با بیان اینکه صداقت، عدالت و خدمت‌محوری اصول کار آیت‌الله رئیسی در دوران مدیریت و مسئولیت اوست، ادامه داد: باید در تبلیغات خانوادگی و چهره به چهره آقای رئیسی را بیشتر و بهتر به مردم بشناسانیم و به این نکته تأکید کنیم که آیت‌الله رئیسی یک شخصیت صرفاً جناحی نیست؛ درست همان‌گونه شهید حاج قاسم سلیمانی هم سیاسی و جناحی نبود.

قاسمی تفکر جاذب رئیسی برای به‌کارگیری همه افکار موجود در دایره انقلاب را نقطه قوت این نامزد ریاست‌جمهوری دانست و تصریح کرد: حل مشکلات جاری کشور مکتب عمل و مرد میدان می‌خواهد و با حرف زدن و مذاکره صرف نمی‌توان کاری را از پیش برد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها