کنار رفتن رئیسی به نفع سعید جلیلی صحت دارد؟

کد خبر: 1072882

رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حضور روز دوشنبه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در میدان هفتم تیر تهران خبرداد.

کنار رفتن رئیسی به نفع سعید جلیلی صحت دارد؟

باشگاه خبرنگاران: محمدحسن نامی وزیر پیشین ارتباطات و رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما هرروز مراسمات متعددی برگزار می‌کنیم، در این چند روز گذشته به ویژه پس از سخنرانی مقام معظم رهبری به دنبال این بودیم که مردم را به مشارکت دعوت کنیم، زیرا از همان ابتدای انقلاب پشتوانه کشور ما مردم بودند.

او ادامه داد: در روز دوشنبه ساعت ۶ بعد از ظهر هم ما مراسم مردمی را با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در میدان هفت تیر خواهیم داشت. صندلی‌ها با رعایت فاصله دو متر چیده خواهد شد و علی نیکزاد هم در این مراسم صحبت خواهد کرد.

نامی با اشاره به انتقادات مطرح شده درباره برگزاری این مراسمات تشریح کرد: ما در تجمعات اخیر خود به طور کامل دستورات ستاد مبارزه با کرونا را رعایت کرده ایم و علاوه بر توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، فاصله اجتماعی هم رعایت شده است. ضمن اینکه حضور در فضای باز انجام شده است.

وزیر پیشین ارتباطات احتمال کنار رفتن حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به نفع سعید جلیلی را اینگونه توضیح داد: اصلا چنین احتمالی مطرح نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها