اعتدال و توسعه هم نامزد ندارد

کد خبر: 1072915

واعظی گفت: در حزب نتوانستیم به این نتیجه برسیم که از کاندیدای خاصی حمایت کنیم، بنابراین به اعضا گفتیم به هر شخصی فکر می‌کنند مناسب است، رأی دهند.

اعتدال و توسعه هم نامزد ندارد

گروه سیاست سایت فردا - همزمان با افزایش حمایت‌ها از همتی در کارگزاران و بخشی از اصلاح‌طلبان تصور می‌شد که اعتدال و توسعه نیز به سوی وی گرایش یابد. به خصوص که هم همتی از دولت برآمده و هم اعتدال و توسعه یک حزب دولتی است. 

اختلافات درون حزبی اما انگار مانع از آن شده که آقایان در این باره به نتیجه برسند. این را محمود واعظی عضو شورای مرکزی این حزب می‌گوید. او به «ایلنا» گفته است: ما در حزب اعتدال و توسعه تا امروز فرصت نکرده‌ایم که به مصادیق این چنینی در امر انتخابات ورود کنیم.

 این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد:  جلساتی هم که در شورای مرکزی برگزار کردیم تماماً درباره تشویق مردم برای حضور در انتخابات، مشارکت حداکثری و این که باید یک انتخابات خوب و  پر شور داشته‌ باشیم بوده است و روی همه این موارد هم توافقات لازم انجام شد.

 وی ادامه داد: اما این‌که از یک کاندیدا حمایت کنیم یا خیر نتوانستیم تصمیم بگریم و گفتیم، اعضای حزب خودشان بروند به فردی که فکر می‌کنند مناسب است، رأی بدهند.

واعظی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا حزب اعتدال و توسعه با دو نامزد اصلاح‌طلب این دوره از انتخابات؛ عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده جلسه‌ای داشته است یا خیر گفت: جلسه‌ای با این دونامزد نداشتیم چرا که همه این افراد را می‌شناسیم و جدید نیستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها