حمایت سید حسن خمینی از همتی در انتخابات صحت دارد؟

کد خبر: 1072927

دبیر کل حزب مردم به بیان توضیحاتی درباره اخبار غیر رسمی از حمایت سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی از عبدالناصر همتی در انتخابات ۱۴۰۰ پرداخت.

حمایت سید حسن خمینی از همتی در انتخابات صحت دارد؟

باشگاه خبرنگاران: امرالله شیخیانی دبیرکل حزب مردم درباره حمایت جبهه اصلاحات از عبدالناصر همتی و وضعیت جبهه اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری گفت: جبهه اصلاح طلبان گزینه ای برای انتخابات نداشت و در شرایطی هم نیستند که بتوانند یک نامزد واحد در انتخابات داشته باشند.

شیخیانی درباره صحت و سقم اخبار واصله غیر رسمی درباره حمایت سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی از عبدالناصر همتی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم توضیح داد: این اخبار افواها (دهان به دهان) به گوش ما هم رسیده، ولی اگر بخواهیم از منظر عقلانیت به این مسئله نگاه کنیم این اخبار غیر رسمی درباره حمایت خاتمی و سید حسن خمینی از همتی نمی تواند واقعیت داشته باشد.

دبیرکل حزب مردم ادامه داد: این اخبار با مرام و مسلک سید محمد خاتمی و اندیشه امام خمینی اگر سید حسن خمینی هم پیرو این اندیشه باشد، سازگار نیست.

شیخیانی توضیح داد: با توجه به شناختی که از رئیس جبهه اصلاحات داریم و سید حسن خمینی این اخبار نمی تواند واقعیت داشته باشد و بعید است این اخبار به طور کامل صحت داشته باشد.

شیخیانی با بیان اینکه این اخبار راهکارهایی بر مبنای حب و بغض است خاطر نشان کرد: عده ای هستند که چون نامزد آنها احراز صلاحیت نشده و یا در انتخابات حضور ندارند، به دلیل خلا موجود این مسائل را مطرح می کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: این مسائل اندیشه کشور دوستی مردم دوستی و ایران دوستی نیست. اگر قرار است در انتخابات جبهه اصلاح طلب کاندیدایی نداشته باشد نباید از کسی حمایت شود و بر مصدر ریاست جمهوری گذاشته شود که حداقل های شرایط ریاست جمهوری را ندارد‌.

شیخیانی ادامه داد: شکست و انهدام رئیس جمهوری که این گونه روی کار بیاید برای همگان مشهود است. نمی دانیم چگونه است که مطرح می شود قرار است از همتی حمایت شود، فردی که ده ها پله از رئیس جمهور فعلی پایین تر است.

شیخانی گفت: اگر این اخبار غیر رسمی برای حمایت از همتی واقعیت داشته باشد نوعی خیانت به کشور و جامعه، مردم و پیشرفت و ترقی ایران است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها