جلیلی: جلوی قراردادهای موقت را می‌گیریم

کد خبر: 1073500

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید مشکل بیمه تاکسیرانان و خانواده آنان حل و فصل شود و حتی بحث بیمه تکمیلی آنان هم مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

جلیلی: جلوی قراردادهای موقت را می‌گیریم

مهر: سعید جلیلی امروز در جمع تاکسیرانان ترمینال غرب تهران، گفت: بنده چندین سال از همین ترمینال با تاکسی به محل زندگی خود در کرج می‌رفتم و با مشکلات تاکسیرانان آشنا هستم.

وی بیان کرد: در این هشت سال به هر دلیلی که قطعاً غیرموجه است، بیمه رانندگان تاکسی دچار مشکل شده است. خدای ناکرده اگر حادثه یا کسالتی برای راننده تاکسی پیش بیاید، وضعیت درآمدی او دچار مشکل می‌شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: حتماً باید مشکل بیمه تاکسیرانان و خانواده آنان حل و فصل شود و حتی بحث بیمه تکمیلی آنان هم مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

جلیلی گفت: طرحی داریم که کارت اعتباری با مبلغ مشخص در اختیار رانندگان تاکسی و مشاغلی که روزمزد هستند، قرار گیرد تا در شرایط ضروری، معیشت روزمره آن‌ها دچار مشکل جدی نشود.

وی متذکر شد: من گفتم این برجام مشکلات را حل نمی‌کند، حل کرد؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: قراردادهای کوتاه‌مدت در کارهایی که مقطعی نیستند، خلاف قانون اساسی است. آن دسته از این قراردادها که خلاف امنیت شغلی است، جلوی آن را می‌گیریم.

جلیلی اظهار داشت: من با هر صنفی دیدار داشتم به آنها گفتم که خودتان پای کار بیایید و مشکلات‌تان را پیگیری کنید. از طریق اتحادیه‌ها و اصناف باید حقوق خود را پیگیری کنید و راهکارهای پیشنهادی خود را از دولت مطالبه کنید. اگر این کار را کنید و معطل فلان مدیر دولتی نمانید، بسیاری از مشکلات را با دست خودتان حل خواهید کرد.

وی یادآور شد: من در هشت سال گذشته مسئولیت اجرایی نداشتم اما در جای جای کشور حضور پیدا کردم و با اقشار و اصناف مختلف دیدار کردم و سخن آن‌ها را شنیدم. من رقیب روحانی بودم اما سعی کردم هر چه از دستم برمی‌آید، به همین دولت روحانی کمک کنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها