مصباحی مقدم: کناره‌گیری رئیسی به نفع جلیلی حرف خنده‌داری است/ همتی با حذف مهرعلیزاده هم طوفان به پا نمی‌کند

کد خبر: 1073509

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه «با وجود اختلاف عمیق آیت الله رئیسی با سایر رقبا در نظرسنجی‌ها، کناره‌گیری ایشان معنا ندارد»، گفت که اگر نظرسنجی‌ها نشان دهد رای سایر نامزدهای اصولگرا بالاتر است، آن وقت احتمال کناره‌گیری وجود دارد.

مصباحی مقدم: کناره‌گیری رئیسی به نفع جلیلی حرف خنده‌داری است/ همتی با حذف مهرعلیزاده هم طوفان به پا نمی‌کند

خبر فوری: حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با خبر فوری با اشاره به گمانه‌زنی‌های مربوط به کناره‌گیری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به نفع یکدیگر اظهار داشت: تا این لحظه اطلاعاتی در خصوص کناره‌گیری نامزدهای اصولگرا به نفع یکدیگر در دسترس اینجانب قرار ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص احتمال کناره گیری قاضی زاده هاشمی به نفع سایر نامزدهای اصولگرا در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: کناره گیری ایشان به نظرسنجی‌ها بستگی دارد. در صورتی که نظرسنجی‌ها حکایت از بالا نبودن رای ایشان داشته باشد، احتمال انصراف ایشان به نفع سایر نامزدهای اصولگرا محتمل است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: قاضی زاده هاشمی از سوی شورای عالی وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف قبل از ثبت نام آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت شد. اما پس از ثبت نام آیت الله رئیسی علاوه بر دو شورای مذکور، جبهه پایداری نیز حمایت خود از ایشان را مطرح کرد.

مصباحی مقدم تصریح کرد: این سه عنوان تقریبا تمام جریان اصول گرا را پوشش می دهند.

وی در خصوص احتمال کناره گیری جلیلی ورئیسی به نفع یکدیگر گفت: با توجه به جایگاه رئیسی در نظرسنجی‌ها کناره‌گیری ایشان معنا ندارد، چراکه با یک فاصله عمیق آقای محسن رضایی را پشت سر دارد. در نتیجه اقای جلیلی حتی نفر دوم و سوم هم نیست.

این عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه « کناره‌گیری آیت‌الله رئیسی به نفع جلیلی حرف خنده‌داری است»، گفت: بنده از تصمیم آقای جلیلی مبنی برکناره‌گیری یا عدم کناره‌گیری به نفع آیت الله رئیسی اطلاعی ندارم.

مصباحی مقدم در پاسخ به این سوال که ایا کناره گیری مهرعلیزاده نامزد اصلاح طلب حاضر در انتخابات ریاست جمهوری به نفع عبدالناصر همتی نماینده حزب کارگزاران می تواند تاثیری بر روند انتخابات و افزایش چشمگیر آرای آقای همتی داشته باشد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بعید است همتی با کنار رفتن مهرعلیزاده بتواند طوفان به پا کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها