توصیه انتخاباتی وزیر دوره احمدی نژاد به دولت

کد خبر: 1073549

وزیر پیشین کشور گفت: دولت بجای اینکه به حل مشکلات مردم بپردازد، وارد حواشی شده که برایش آورده‌ای ندارد و با رفتار‌های جانبدارانه‌ای، بیش از پیش خود را در انظار عامه مردم مورد سوال قرار می‌دهد.

توصیه انتخاباتی وزیر دوره احمدی نژاد به دولت

خبرگزاری تسنیم: صادق محصولی وزیر پیشین کشور ، پیرو دخالت آشکار دولت در روند انتخابات به نفع دو کاندیدای خاص و تلاش برای تداوم «دولت سوم روحانی» که اخیراً نیر اقدام به صدور بیانیه‌های جابندارانه کرده است، گفت: رفتار‌های جانبدارانه و مخرب دولت در راستای عملکردی است که در طول 8 سال اخیر در کشور داشته‌اند.

وی افزود: دولت بجای اینکه به حل مشکلات مردم بپردازد، وارد حواشی شده که برایش آورده‌ای ندارد و با چنین رفتار‌های جانبدارانه‌ای، بیش از پیش خود را در انظار عامه مردم مورد سوال قرار می‌دهد وقتی درباره گردهمایی مردمی اخیر در اهواز بیانیه صادر می‌کنند و آن را به بیماری کرونا ارتباط می‌دهند علیرغم اینکه این برنامه مجوز داشته است، می‌خواهند برای مردم تشکیک ایجاد کنند و ذهن مردم را از واقعیت‌ها به سوی این موارد حاشیه‌ای بکشانند.

وزیر پیشین کشور عنوان کرد: اینکه مطرح می‌کنند، برای گردهمایی اهواز مردم را با اتوبوس از شهرستان‌های دیگر آورده بودند، نشان از بغض آن‌ها در این قضیه دارد این موضوع چه ربطی به مجوز داشتن یا نداشتن این گردهمایی دارد؟ آیا تجمعاتی که در مراکز استان‌ها انجام می‌شود، مشکل قانونی دارد؟

محصولی تاکید کرد: مطرح کردن چنین مواردی برای تخریب صورت می‌گیرد و در مسیر همان اقداماتی است که دولت در 8 سال گذشته داشته است. مسلما چنین برخورد‌هایی جواب که نمی‌دهد بلکه نتیجه عکس هم می‌دهد.

وی با بیان اینکه دولت بایستی در جریان اجرای فرآیند‌های انتخاباتی باید بی طرفی کامل داشته باشد، خاطرنشان کرد: اینکه وارد موضوعاتی شود که بوی طرفداری از یک یا 2 نامزد و یا مخالفت با چند نامزد که مخالف آنهاست، داشته باشد، خلاف قانون است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها