نیکزاد: با برجام موافقیم

کد خبر: 1073825

رئیس ستاد آیت الله رئیسی گفت:به دنبال دولتی هستیم که بتواند خدمت به مردم را نصب العین خود قرار دهد.

نیکزاد: با برجام موافقیم

خبرگزاری تسنیم:  علی نیکزاد در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت در پارک ولایت ساری برپا شد با بیان این که امام راحل با پیروزی انقلاب، حکمرانی اسلام را بنا نهادند، اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب با پیروزی انقلاب، جمهوریت را در دل اسلام بر مردم ایران به ارمغان آوردند و اجازه دادند جمهوریت به معنای مردم سالاری دینی در دل انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

وی با بیان این که مردم به دلیل نارکارآمدی مجلس قبلی و دولت یازدهم و دوازدهم یک مجلس انقلابی را شکل دادند، گفت: رهبری نیز فرموده اند یک دولت جوان، انقلابی و مکتبی لازم است تشکیل شود.

نیکزاد با انتقاد از اینکه در دولتمردان فعلی، پاکی، درستی، عدالت گستری،‌ پاکدستی و طهارت اقتصادی وجود ندارد، افزود: این موضوعات موجب ناکارآمدی مسؤولان فعلی در هشت سال اخیر شد.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی گفت: فردی رئیس بانک مرکزی شد که قرار بود قدرت خرید مردم و ارزش پول ملی را حفظ کند و ارزی که با مشکلات بسیاری به دست آمده را برای دارو و کالای اساسی تخصیص دهد، اما به جای این کار ارز را در امور غیر ضرور اختصاص می‌دهند.

او ادامه داد: این ارز به کسی که وابسته روحانی است برای واردات موز داده می شود در حالی که این ارز با مشکلات زیادی به دست آمده بود.

  نیکزاد ادامه داد: ‌همتی در مجلس شورای اسلامی گفته بود اعتقادی به تسهیلات مسکن با بازپرداخت 15 تا 20 ساله ندارد این درحالی است با داشتن زمین می‌توانیم برای جوانان ایرانی مسکن بسازیم.

وی اظهار کرد: چرا زندان های ما باید شاهد پرونده های افراد خاصی باشند که  فامیل نسبی و سببی اعضای دولت هستند.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی به موضوع مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان‌ پرداخت و تاکید کرد:جوانان را برای آرمان‌گرایی و تمدن اسلامی می‌خواهیم و دولتی باید تشکیل شود که مردمی، دارای سلامت فکری، اخلاقی و اعتقادی باشد.

وی تصریح کرد: نمی شود تهران را ایران دانست، نمی‌شود GDB کشور 43 درصد آن در تهران باشد، و نمی شود 79 درصد سرمایه‌گذاری‌ها در سه استان باشد و 79 درصد کارگاه های صنعتی در ده استان باشد، این گونه مسائل با خصلت دولت انقلابی و منش و روش آیت‌الله رئیسی سازگاری ندارد.

نیکزاد همچنین در ادامه افزود: می گویند رئیسی با سیاست خارجی، مذاکره با کشورهای خارجی، بانوان و جوانان مخالف است،در حالی که ما با سیاست خارجی موافقیم هستیم، اما دولت فعلی حساب خودش را با پاس کردن چک طرف مقابل خالی کرد.

رئیس ستاد آیت الله رئیسی اظهار داشت: دولت توافق کرد توان هسته‌ای را کاهش بدهیم ما انجام دادیم اما طرف مقابل به تعدات خود عمل نکرد، همه ما با برجام موافق هستیم به شرط این که منافع ملت ایران نیز تأمین شود.

وی بیان کرد: 8 میلیارد و 421 میلیون دلار ارز 4 هزار و 200 تومان را به 366 نفر برای هزار و 226 سفارش تخصیص داده‌اند اما متأسفانه با پول مردم غذای سگ و گربه وارد کشور شده است.

نیکزاد اظهار کرد: دولت سیزدهم در صورت انتخاب آیت‌الله رئیسی دولت خدمت، عدالت، پاکدستی است و در دولت بعدی کسانی که طهارت اقتصادی ندارند حق ندارند مسؤول شوند.

رئیس ستاد آیت الله رئیسی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تاکید کرد وگفت: مردم با انتخاب، حق خود و مردم سالاری دینی و جمهوریت جمهوری اسلامی نباید قهر کنند بلکه باید با برنامه آقای روحانی قهر کنند.

وی افزود: مردم باید با رأی دادن جمهوری اسلامی، آرمان امام راحل، گفتمان امام راحل ،مقام معظم رهبری و راه شهدا را تقویت کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها