وعده رفراندوم

کد خبر: 1073898

محسن رضایی طی اظهارات در کلاپ هاوس گفت که اگر لازم باشد رفراندوم برگزار کرده و اصلاحات لازم را انجام می‌دهد.

وعده رفراندوم

گروه سیاست سایت فردا - فرصت زیادی تا انتخابات و پیش از آن پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی نمانده است لذا نامزدهای ریاست جمهوری با شدت و جدیت مشغول معرفی خود از طرق مختلف و بیان وعده‌هایشان هستند. محسن رضایی نیز از این قاعده مستثنی نیست و کلاپ هاوس که در این انتخابات جای میتینگ‌ها و همایش‌های انتخاباتی را گرفت، از دست نداده است. او در یک گفت‌وگوی انتخاباتی وعده‌های مختلفی داد. مثلا گفت که از امیر حاتمی به عنوان وزیر دفاع دولت خود استفاده خواهد کرد.

او همچنین گفت که از افرادی مثل علی لاریجانی و بخش عمده‌ی افرادی که از فیلتر شورای نگهبان رد نشدند، در دولتم استفاده خواهم کرد.

مهم‌تر از آن اما وعده اصلاحات و حتی برگزاری رفراندوم بود. به گزارش اصلاحات نیوز او گفت که «رهبر انقلاب فردی تحول خواه و انقلابی است، پس اصلاح از درون قدرت امکانپذیر است». وی افزود: « هر پیشنهادی که من میدهم را اگر ایشان منطقی بدانند، ما میتوانیم از راس تا ذیل را اصلاح کنیم».

رضایی گفته است: « اگر نیاز به رفراندوم هم باشد، با هماهنگی رهبر انقلاب آن را انجام می دهیم اما من فکر میکنم با انجام اصلاحات، مشکلات رفع می شود تا نظام تقویت شود و مردم راحت تر زندگی کنند.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها