پیشگامی اصلاح‌طلبان در وحدت

کد خبر: 1073912

مهرعلیزاده کنار کشید و همتی تنها نامزد اصلاح‌طلبان شد.

پیشگامی اصلاح‌طلبان در وحدت

گروه سیاست سایت فردا - همزمان با بگومگو و حواشی ایجاد شده درباره کناره‌گیری نامزدهای اصولگرا، خبر رسید که محسن مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، در نامه‌ای به وزارت کشور از انتخابات ریاست‌جمهوری کنار کشید. به این ترتیب عبدالناصر همتی تنها نامزد اصلاح‌طلبان در این انتخابات است و این جریان سیاسی یک بار دیگر موفق شد که به نامزد واحد برسد. 

در جریان اصولگرایی اما وضعیت از این جهت خوب نیست. برخلاف آنچه تصور و گفته می‌شد، همه نامزدها قصد ماندن دارند و کناره‌گیری در کار نیست! این درحالی است که از ماه‌ها قبل از سیدابراهیم رئیسی به عنوان نامزد اصلی سخن گفته شده و ثبت نام سایرین نیز در جهت کمک به او ارزیابی شده بود.

اکنون اما در آستانه انتخابات شاهدیم که هر روز اخبار متعددی از کناره‌گیری آقایان زاکانی، قاضی‌زاده هاشمی، جلیلی و حتی رضایی رسیده و خیلی زود هم تکذیب می‌شود!

تا اینجای کار حداقل جلیلی و قاضی‌زاده تاکید کرده‌اند که ماندنی هستند. رضایی نیز طبق تجربه ادوار قبل اهل کناره‌گیری نیست و اخباری که منتشر شده حاکی از عزم راسخ جلیلی برای ماندن در عرصه است. به این ترتیب کناره‌گیری درکار نخواهد بود و بعید نیست که اصولگرایان تجربه تلخ ادوار قبل را تکرار کرده و از چند کاندیدایی لطمه بخورند. آن هم در حالی که رقیب ورود با دو نامزد را نیز جایز ندانست و به یک کاندیدای واحد رسیده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها