ره‌پیک: باید از آرای ملت محافظت کنیم

کد خبر: 1073964

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه ما این است که در چارچوب قانون و با رعایت بی‌طرفی، وظایف خود را انجام دهیم و از تک تک آرای مردم، محافظت کنیم.

ره‌پیک: باید از آرای ملت محافظت کنیم

مهر: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، سیامک ره‌پیک در نشست هماهنگی ستاد مرکزی نظارت با هیئت‌های نظارت بر انتخابات، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری به ویژه به دلیل مقام و اختیاراتی که رئیس جمهور دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: آثار انتخاب مردم در ۲۸ خرداد در سطوح و حوزه‌های مختلف زندگی مردم، دیده خواهد شد.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: نحوه نظارت ما باید به گونه ای باشد که عنوان نظارت موثر در فعالیت‌مان، صادق باشد. وظیفه ما این است که در چارچوب قانون و با رعایت بی طرفی، وظایف خود را انجام دهیم.

ره‌پیک تاکید کرد: ما باید از رأی مردم و انتخابات واقعی مراقبت کرده و بر حق انتخاب مردم نظارت کرده، آن را پاس بداریم، از حق الناس مراقبت کرده و از تک تک آرای مردم، محافظت کنیم.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: نظارت موثر و اطمینان بخشی به مردم که رأی آنها به معنای واقعی در تعیین سرنوشتشان تاثیر دارد، یکی از عوامل توسعه مشارکت است.

وی تصریح کرد: آنچه باید از ناظران شورای نگهبان حس شود، بی طرفی، رعایت انصاف و اخلاق و همچنین رعایت قانون است.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی، انتخابات یک ساعت زودتر یعنی ساعت ۷ صبح روز جمعه شروع می‌شود. همه باید شرایط اخذ رأی از مردم در ساعت اعلام شده را فراهم کنند و این از مصادیق حق الناس است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها