در گفتگو با فردا مطرح شد؛

کوثری: انتخابات 2 مرحله‌ای نمی‌شود/ سطح مشارکت مردم در حال افزایش است

کد خبر: 1073983

فعال سیاسی اصولگرا گفت: نظرسنجی ها نشان می دهد که رئیس جمهور آینده کشور با همین انتخابات روز جمعه 28 خرداد مشخص می شود و کار به مرحله دوم نمی کشد. چون فاصله نامزد اول با سایر کاندیداها بسیار زیاد است. البته میزان آرای رئیس جمهور منتخب را الان نمی توان تخمین زد چون سطح مشارکت مردم در حال افزایش است.

کوثری: انتخابات 2 مرحله‌ای نمی‌شود/ سطح مشارکت مردم در حال افزایش است

محمداسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره ارزیابی فضای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظرات نامزدها برگزار شد و آنها دیدگاه های شان را به طور مستقیم با مردم در میان گذاشتند. الحمدالله هر ساعت و روزی که می گذرد، درصد حضور مردم بالاتر می رود. انشاءالله با سخنان امروز رهبر معظم انقلاب نیز سطح مشارکت بالاتر خواهد رفت.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی برای ارتقا جایگاه کشور عزیزمان ایران لازم و ضروری است و انشاءالله مردم نیز این مهم را در روز 28 خرداد به نمایش خواهند گذاشت و در نهایت با انتخاب نامزد اصلح، رئیس جمهوری مناسب، جهادی و انقلابی مسئولیت دولت آینده را برعهده خواهد گرفت.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: در کنار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار می شود که قطعا مردم نمایندگان خودشان را در این مسئولیت ها نیز انتخاب خواهند کرد. جامعه ایران قطعا در روز جمعه با رأی خودشان نشان خواهند داد که پشت سر ولایت، نظام و انقلاب ایستادند و این راه را ادامه خواهند داد.

کوثری ادامه داد: نظرسنجی ها نشان می دهد که رئیس جمهور آینده کشور با همین انتخابات روز جمعه 28 خرداد مشخص می شود و کار به مرحله دوم نمی کشد. چون فاصله نامزد اول با سایر کاندیداها بسیار زیاد است. البته میزان آرای رئیس جمهور منتخب را الان نمی توان تخمین زد چون سطح مشارکت مردم در حال افزایش است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها