نقوی حسینی: انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم نمی‌کشد

کد خبر: 1074182

فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه داد.

نقوی حسینی: انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم نمی‌کشد

باشگاه خبرنگاران: سیدحسین نقوی حسینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات پیش رو گفت: پس از ثبت نام نامزد‌ها و تایید صلاحیت‌ها و اعلام اسامی هفت نامزد تایید صلاحیت شده و آغاز فعالیت‌های ستاد انتخاباتی نامزد‌ها در شهر‌ها و واکنش مردم معتقدم که سید ابراهیم رئیسی منتخب مردم خواهد بود، البته این پیش بینی من تا الان است و همه می‌دانند که انتخابات ریاست جمهوری عرصه شگفتی‌هاست و ممکن است که یک رقیب در وقت اضافه یک گل به نفع خود ثبت کند.

او ادامه داد: در عرصه انتخابات یک حرکت می‌تواند کل سرنوشت کشور را تغییر دهد، اما معتقدم که در حال حاضر ۷۵ درصد از آرا متعلق به آقای رئیسی است.

نقوی  حسینی با اشاره به احتمال ورود رئیس دولت اصلاحات برای حمایت از نامزدی خاص در دقایق پایانی گفت: اصلاح طلبان نه موقعیت حضور و نه نامزد قابل توجهی برای ارائه دارند. علاوه بر اینکه بین مردم هم مقبولیت ندارند بنابراین معتقدم که فضایی برای اصلاح طلبان در این دوره وجود ندارد. الان تاثیرگذاری اصلاح طلبان هم بسیار سخت است، زمانی همه اصلاح طلبان هم موضع بودند می‌شد بر مردم تاثیر گذار باشند، اما الان اصلاح طلبان هیچ برنامه‌ای برای انتخابات ندارند و گروه‌های همراه‌شان مثل رسانه‌های بیگانه هم بر روی شعار نه به انتخابات تمرکز کرده‌اند.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: البته من نمی‌گویم که اصولگرایان پیروز نهایی هستند، اما برآورد من از فعالیت‌ها، مناظرات و هر چه که ممکن بود آرایش انتخابات را تغییر دهد این است با این حال همچنان  عرصه انتخابات ۹۰ دقیقه به اضافه وقت اضافه است و همه باید تلاش کنند.

فعال اصولگرا درباره احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم هم بیان کرد: من اصلا دور دومی برای انتخابات نمی‌بینم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها