نظر اژه ای درباره مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد

کد خبر: 1074471

معاون اول قوه قضاییه گفت: امیدواریم تا پایان وقت با همان نظم و ترتیب و با توجه به استقبال گرمی که بوده مردم فرصت پیدا کنند و برای سرنوشت آینده خود هرکسی را که اصلح تشخیص دادند انتخاب ورای خود را به صندوق بیندازند و کشور و نظام خود را از این جهت تا جایی که از این باب مربوط می شود بیمه کنند.

نظر اژه ای درباره مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد

ایلنا: غلامحسین محسنی اژه‌ای  معاون اول قوه قضاییه، در گفت‌وگو با ایلنا، درباره مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: از صبح شاهد هستیم که مردم در این انتخابات سنگ تمام گذاشتند و از اول وقت براساس گزارش‌هایی که گرفتیم، استقبال بسیار خوبی داشتند.

وی ادامه داد: البته برگزارکنندگان انتخابات اعم از اجرایی و نظارتی تمام تلاش خود را کردند که مردم بتوانند رای خود را به سهولت به صندوق بریزند.

محسنی اژه‌ای گفت: البته اول صبح در برخی از شعبات اخذ رای مشکلات جزئی بوده است که الحمدلله رفع شده و امیدواریم تا پایان وقت با همان نظم و ترتیب و با توجه به استقبال گرمی که بوده مردم فرصت پیدا کنند و برای سرنوشت آینده خود هرکسی را که اصلح تشخیص دادند، انتخاب کرده و رای خود را به صندوق بیندازند و کشور و نظام خود را از این جهت تا جایی که از این باب مربوط می‌شود، بیمه کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها